Charn666 Skrevet 1. februar 2010 #1 Skrevet 1. februar 2010 Jeg trur jeg har ett psykisk problem. hehe Jeg føler aldri at huden min blir myk nok. Uansett hva jeg gjør. Har dere det sånn? Evnt tips til glattere hud?
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 Det beste er vel å la den være så mye i fred som mulig, spise næringsrik og sunn mat, drikke nok vann, trene og unngå sol, røyk og andre skadelige ting.
Lisama Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 forutenom det som allerede er sagt, legger jeg til jevnlig peeling for å fremme fornyelsesprosessen til huden din pluss en god krem som beskytter mot vær og vind!
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #4 Skrevet 2. februar 2010 Jeg trur jeg har ett psykisk problem. hehe Jeg føler aldri at huden min blir myk nok. Uansett hva jeg gjør. Har dere det sånn? Evnt tips til glattere hud? Prøv kanebo sensai silk produkter. De er helt utrolig deilige. Du får virkelig silkemyk hud. Produktene er dyre, men veeeeldig drøye og sååå verdt pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå