Gå til innhold

Forlovelseringer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi er et par der han nettopp har fridd.

Tenkte i utgangspunktet at bare hun skulle ha ring, men etter så mange tilbakemeldinger på at han ikke har ring, så bestilte vi til han også.

Nå har vi fått flere tilbakemeldinger på hvorfor vi ikke har like ringer :S

Hun er liten og han er en del høyere og større. Derfor valgte hun en 3mm ring og han 4mm. Hun kler ikke gult gull, så det ble hvitt på henne og gult på han. Er samme type ring, bare forskjellige farger og tykkelse. Er helt enkle ringer, som vi kan gjore noe mer med til bryllupet.

Hun er nå bare blitt skeptisk. Siden hun frykter at det er det hun kommer til å høre frem i tid. At vi ikke har like ringer.

Er det så vanlig med like ringer?

Tar imot ALLE input med stoor takk!

Kanskje vi ikke trenger å avbestilling eller forandre bestillingen likevel :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Mabel_*
Skrevet

Vell, det er jo deres ringer. Så syns egentlig ar dere skal ha de slik dere vil :gjeiper: Er jo ikke så mange som velger tradisjonelt gult gull lenger heller..... Det som jeg har oppfattet som "in" nå for tiden er ringer som er like bare at dameringen har en liten diamant eller flere :)

Skrevet

Nei, hvorfor skal de være like da? Kanskje litt mer poeng å ha like ringer hvis de er helt glatte, men ofte har jo hun en sten eller diamant i den, mens han ikke har det.

Jeg har fått frier-ring, mens han ikke har forlovelsesring. Når vi gifter oss skal vi begge ha en enkel ring - tror det da blir hvitt gull til meg (så det matcher forlovelsesringen) og palladium til ham.

Skrevet

Klart dere ikke må ha like ringer:)

Velg det dere selv er komfortable med, det er jo DERE som skal gå med dem:)

Hos oss er det bare jeg som har ring, han ville ikke ha.

Gifteringene kommer til å være helt ulike; hans er maskulin, litt firkantet og flat i hvitt gull, og min kommer til å ha to rader med diamanter, i hvitt gull..

Ta det dere vil ha:)

Skrevet

jeg og mannen min har forskjellige forlovelses ringer. han skal bruke sin som giftering og skal kjøpe ny ring til meg. men den blir ikke lik ringen hans. vi liker den løsningen og det er VI som skal ha de ringene så får folk mene hva de vil.

velg ringer dere SELV liker best, de skal jo vare en stund :)

Skrevet

Vi er av de som valgte helt like ringer (5,5 mm gult gull), men har inntrykk av at det ikke er så vanlig som før. Mange velger ulike ringer.

Vi var veldig enige i forhold til stil og hvilket gull vi ville ha, så var ikke så mye å tenke på.

Personlig synes jeg det er noe "eget" ved å ha like ringer. Blir et sett som hører sammen :)

Men hvis dette gjør at en av dere må gå med en ring som ikke føles riktig i farge eller stil, så ville jeg ha gått for forskjellige ringer.

Jeg vurderer å sette inn noen små diamanter på rad midt i ringen min, men er litt redd for å angre meg. Er veldig fornøyd med en helt enkel ring samtidig som det frister å "fornye" den litt til bryllupet.

Skrevet

Nei, synes ikke de må være helt like. Selv har vi begge ringer i hvitt gull som forlovelsesringer, men min er det en diamant i og noe annerledes enn han sin.

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...