Gjest Gjest_Lotta_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hei. Er en jente som elsker vesker og følger veldig mye med på det. Drømmen er å ha ett par.... Så kom over ett forum på noe som hetere the purse blog, og tenkte perfekt!! Her kan jeg drømme å diskutere med likesinnede... Men etter å ha lest der i hele helgen så er jeg ikke helt sikker... Altså, om alt som disse menneskene er ekte så er de ikke mennesker fra samme verden som meg.... Har ikke turt å skrive noe der, tror ikke noen vil høre på det jeg har å si. Har ikke funnet noen norske der da, kanskje det bare er for rike amrikanere??? Lurer på om noen av dere har noen erfaring med dette forumet??
Gjest Gjest Skrevet 1. februar 2010 #2 Skrevet 1. februar 2010 De fleste er det, men noen skryter sikkert på seg litt mer enn de egentlig har. Jeg har hengt der til og fra i flere år nå, og tro meg, jeg har ingen veskesamling i 100000kr klassen. Man er imidlertid like velkommen om man diskuterer LV eller en veske fra H&M. De fleste er veldig hyggelige folk.
Wonders Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 (endret) tror noen bare er posere. ... de tar helt av. Litt dummt... Endret 10. februar 2010 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå