Barcelone Skrevet 20. juni 2010 #21 Skrevet 20. juni 2010 Vi fikk en kompis av min tilkommende til å kjøpe med til oss fra Kosovo. De er så fiiine! Både hvitt og gult gull (50/50) med noe helt enkelt mønster på. Vi betaler 2000 for begge ringene! Anbefaler at hvis dere ska, på ferie til utlandet og sjekke der. Om ikke annet så ta en tur til Sverige eller danmark.
hvitstil Skrevet 20. juni 2010 #22 Skrevet 20. juni 2010 å dette er et tema som er så i vinden for meg akkurat nå. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre og tiden løper litt fra meg. Har egentlig et luksusproblem. Litt deilig det også i disse stressende tider *ler* Jeg vet med ganske sikkerhet at jeg kommer til å få en enstensdiamant, hvittgull, i morgengave og der starter tankene mine.. Nå har jeg en gullring med spenndiamant som forlovering, min blivende mann har også dette, men uten diamant. -Så tenker jeg (bær med meg) den vil jo ikke passe sammen med diamantringen min... Så egentlig ønsker jeg meg en hvittgull giftering, helt enkel. Syns også at jeg kler hvittgull best, samboeren ønsker å fortsette å bruke sin i gultgull- Men vil det da sees at vi er gift? Med forskjellige ringer? Ønsker jo å vise at jeg er lykkelig gift for resten av livet :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå