Gå til innhold

Infeksjon i navle-pierscinge! Hva gjøre?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Ser litt betent ut! Pyricept? Salve? eller ta den ut,eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dra til piercingstudioet og vis den til dem. Unngå å tukle med den i mellom tiden.

Gjest shnuska
Skrevet

lenge siden du tok den? er nok bare å rense med pyricept eller noe annet rensemiddel en stund så går det over etter hvert.. ikke noe farlig :)

men det blir det veldig ille åå ikke hjelper å rense kan du jo ta en ur innom piercingstudioet..:)

jeg har hatt det mange ganger men har gått fint over av seg selv..

Skrevet

Du får kjøpt en salve på apoteket som er akkurat for dette. Jeg husker ikke heeeelt hva den heter men det er noe på b tror jeg. Liten gul tube. De vet hva du skal ha på apoteket.

Gjest shnuska
Skrevet

du burde forsten ikke bruke pyricept så jeg på en annen tråd her ;)

Skrevet

Ta ut ringen, legg deg i badekaret med litt grønnsåpe oppi, deretter rens med klohreksidin(eller hvordan det skrives).

Dette hjelper iallefall meg om jeg får litt verk hvor piercingen er:)

Skrevet

Skal man ikke kontakte en piercer om det blir betent?

Gjest nemorosa
Skrevet

Brulidine er det jeg har brukt på mine piercinger. Hvis du har ring smører du bare på hver side av piercingen og snurrer litt på piercingen burde det bli bedre etter noen dager. Hvis det ikke blir bedre bør du oppsøke pierceren og få han/hun til å ta ut piercingen og rense..ikke prøv det selv om det er kort tid siden du tok den, det kan være vanskelig å sette piercingen på plass igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...