Ivine Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal bestille tannlegetime, og valget står mellom 'Røisland og Merde' og 'Solbygg Tannlegesenter'. Er det noen som har peiling på prisene her? Har sett etter priser på nett, men finner ingenting. Jeg vet at Solbygg har 25% rabatt for studenter, men det sier meg ikke så mye så lenge jeg ikke vet hva prisene er sammenlignet med de andre. Er også veldig interessert i å høre fra noen som har vært hos noen av disse.. Ivine
Gjest Coarvi Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Har vært hos Solbygg. Tror pris for en vanlig sjekk med røntgenbilder var ca 800, så med studentrabatt betalte jeg ca 600 (litt over det). Jeg ringte på forhånd og ba om pris først da. Var uansett veldig fornøyd, måtte tilbake dagen etter pga hull, og de var hvertfall veldig koselige der, skal definitivt tilbake dit neste gang jeg trenger en sjekk.
Ivine Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2010 Har vært hos Solbygg. Tror pris for en vanlig sjekk med røntgenbilder var ca 800, så med studentrabatt betalte jeg ca 600 (litt over det). Jeg ringte på forhånd og ba om pris først da. Var uansett veldig fornøyd, måtte tilbake dagen etter pga hull, og de var hvertfall veldig koselige der, skal definitivt tilbake dit neste gang jeg trenger en sjekk. Hvor mye betalte du for å fikse hullet? Jeg er nemlig sikker på jeg har hull, så vet det kommer til å koste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå