Gå til innhold

disney international programs

Anbefalte innlegg

Gjest mornerose
Skrevet

Hei. håper jeg skriver dette i riktig tråd.

Jeg lurer på om det er noen som har vært å jobbet i Disney world med Disney International Programs?

Jeg vurderer det sterkt til høsten, men vil høre om hviordan andre har hatt det og hvordan det var :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobbet i disney med international prog i 2009. Hvis grunnen til at du vil dra dit er fordi du vil ha "et friår", med M.Y.E fyll. Dra dit! du drar på jobb, kommer hjem, rekker ikke ta av deg jobb klærne før du begynner å drikke. Og sånn er det! de fleste drar ned dit for å ha "the time of their lifes" og kommer hjem med dårlig lever og ingen hukommelse. Hvis du er en partyløve, så kommer du til å få det beste året i ditt liv. Hvis du er en oppegående person som vil noe med livet ditt så vil jeg anbefale deg på det sterkeste å ikke dra.

Gjest mornerose
Skrevet

hehe, nei jeg liker absolutt å feste! Men så er jeg jo under 21 og da er det vel ikke lov å drikke i usa? og har hørt at der er veldig strengt

Skrevet

Jeg hadde ei søster som ble sendt hjem derifra for et par år siden. Nettopp pga festing. HUN hadde ikke drukket den kvelden, men siden hun bodde på rom med ei jente som drakk så ble alle i den boenheten sendt hjem. Så JA det er VELDIG strengt. Men de fleste ser ut til å gi F i det.

Men det er samtidig MYE jobbing for luselønn. Man må betale "husleie" der man blir inkvartert.

Jeg ville nok ikke ha reist dit med mindre du er glad i å være fyllesyk.

Det er sikkert mange andre muligheter for jobbing (friår) i Florida enn bare disney. Jeg ville ha googlet litt for å se etter andre muligheter. (hvis du er interessert i feks hester, delfiner osv osv så er jo denne staten et mekka).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...