Gå til innhold

Jenny Skavlan........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av Jenny Skalvan! :frustrert:

Gi meg en pause fra dette kvinnemennesket, vær så snill!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er så lei av Jenny Skalvan! :frustrert:

Gi meg en pause fra dette kvinnemennesket, vær så snill!

Vil ikke si jeg er spesielt lei henne jeg. Kan ikke huske å ha hverken sett eller hørt noe fra henne på år og dag faktisk, heldigvis får jeg si, for jeg hadde kanskje blitt lei da. Det funker derimot helt utmerket å ikke vanke i samme verden som henne (og andre profilerte personer i samme kategori) eller oppsøke tv og aviser med henne i.

Så nei, jeg er ikke lei, fordi jeg ikke stiller meg i en posisjon der jeg blir jeg. Jeg unngår problemet i forkant. Problem løst! :)

EDIT:

...men Jenny er sikkert vel så kjekk hun som alle andre, uten at det har særlig med saken å gjøre da.

Endret av Snill
Skrevet

Da er det vel bare meg som har fått for mye av frk. Skavlan...

For min del så overeksponeres noen av disse kjendis-damene så til de grader at jenter (og gutter) ,som sikkert forøvrig er kjekke folk, kommer langt oppi vrangstrupen på meg.....Jeg får vel skylde det på media.... :kjefte:

Skrevet
:hakeslepp: Jenny er jo bare helt rå!

NOT :tunge1:

Det er litt det jeg sikter til, at noen av kjendis-bertene skrytes så til de grader opp i skyene når jeg overhodet ikek kan se hva som er så utrolig fantastisk med dem....argh... :kjefte:

Skrevet
Da er det vel bare meg som har fått for mye av frk. Skavlan...

For min del så overeksponeres noen av disse kjendis-damene så til de grader at jenter (og gutter) ,som sikkert forøvrig er kjekke folk, kommer langt oppi vrangstrupen på meg.....Jeg får vel skylde det på media.... :kjefte:

Jepp! Helt enig i overeksponering, men det funker veldig godt, for meg i alle fall, å konsekvent se en annen vei og på et annet program.

Prisen man må betale er jo å bli kritisert for aldri å se på noe morsomt, men da tar jeg heller kritikken enn å se på overeksponering av kreti og pleti. Til sammenligning bryr det meg lite at folk klager på at "alle vil på tv" og den regla der, samtidig som samme person sluker alt av Idol, X-factor og gudenevetnohvilkeprogram.

Skrevet

Hadde det bare vært på TV de dukker opp hver annen dag hadde det vært greit nok, da kunne jeg bare unngått programmene, men det er jo i avisen, nettaviser osv osv...får rett og slett overdose av ankelte "kjendiser"!

:angry:

Skrevet
Hadde det bare vært på TV de dukker opp hver annen dag hadde det vært greit nok, da kunne jeg bare unngått programmene, men det er jo i avisen, nettaviser osv osv...får rett og slett overdose av ankelte "kjendiser"!

:angry:

Ikke veldig strevsomt å scrolle forbi "nyheten" om Jennys nye sko på nettavisen, men jeg blir jo litt oppgitt. Leser man Se&Hør må man vel nesten forvente såpass, og har strengt tatt ingen klagerett i det hele.

Jeg har heller ikke noe problem med å skjønne at VG skriver om Jennys nesten nye sko, for de skriver jo bare det den gemene hop vil lese/klikker på, og da blir det lettbeinte kjendisnyheter da, fordi det er det folk (avisens lesere) vil ha. Selv har jeg ikke lest VG dette skoleåret i alle fall, av den enkle grunn at det er for mye inni der som ikke appellerer til meg i det hele tatt, og da hovedsaklig kjendisstoff, sladder og nyheter om kjendisene sine hunder. Holder meg til aftenposten som avis. Problem løst, jeg er like blid, og har fremdeles ingenting imot hverken Jenny eller Tone.

Skrevet (endret)

Jeg er så enig så enig! Hva søren er det hun har gjort som er så innmari bra at hun egentlig har blitt så hypa opp? Hun heter Skavlan til etternavn. That's it. Bare innmari medie-kåt dåse, rett og slett. :spy:

Er også dritt lei Tone Damli Åberge. :kjefte:

Skal vi starte en protestgruppe på Facebook mot overeksponerte kjedelige jenter??? :ler:

Endret av Sheherasade
Skrevet
Jeg er så enig så enig! Hva søren er det hun har gjort som er så innmari bra at hun egentlig har blitt så hypa opp? Hun heter Skavlan til etternavn. That's it. Bare innmari medie-kåt dåse, rett og slett. :spy:

Skal vi starte en protestgruppe på Facebook mot overeksponerte kjedelige jenter??? :ler:

Hun har ikke gjort noe som har gjort henne populær, men det er faktisk DU (ikke du personlig nødvendigvis da) som har gitt trollet næring ved å klikke på alle smånyhetene og sladderet.

Ja, hun har kanskje spilt i en film eller fem, gitt ut noen CDer osv., men det er jo ikke hennes feil at hun er i media, det er tvert imot alle veninnene dine som veeelter seg i den slags stoff som er grunnen til oversvømmelsen.

Skrevet
Hun har ikke gjort noe som har gjort henne populær, men det er faktisk DU (ikke du personlig nødvendigvis da) som har gitt trollet næring ved å klikke på alle smånyhetene og sladderet.

Ja, hun har kanskje spilt i en film eller fem, gitt ut noen CDer osv., men det er jo ikke hennes feil at hun er i media, det er tvert imot alle veninnene dine som veeelter seg i den slags stoff som er grunnen til oversvømmelsen.

Eeeeh... nei. Man kan jo ikke slå på TV-en uten eller slå opp i et blad uten at det er noe om henne. Så fort jeg ser henne slår jeg fort over videre. OK????

Skrevet
Eeeeh... nei. Man kan jo ikke slå på TV-en uten eller slå opp i et blad uten at det er noe om henne. Så fort jeg ser henne slår jeg fort over videre. OK????

Kjempe-OK! :)

(gjør akkurat det samme selv)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Janteloven lenge leve :)

ta ballen, ikke kvinnen !!!

Skrevet

Ja....don't get me started on Tone..... :kjefte:

Jeg skal være første medlem i den gruppa, for å si det slik.

Og JA, jeg vet at jeg ikke må trykke meg inn på disse nyhetene om Jenny's nye sko, og tro meg, jeg gjør det heller ikke.

Det er bare nok at selve nyheten om hennes nye sko, eller bestemorens freshe vintage-solbriller ligger på annenhver nettisde, om det så måtte være DB.no, VG.no etc.....Jeg er så mettet!

It-kjendiser som media skal sko seg på til folk er så leie at de omtrent vrir seg bare de hører navnet til vedkommende c-kjenids!!

Gi meg en pause.... :cry3:

Jaja, det hjalp å blåse ut :sjenert:

Skrevet
Jeg er så mettet!

Gi meg en pause....

Jaja, det hjalp å blåse ut

"Kjendiser er opium for folket"

Skrevet
Janteloven lenge leve :)

ta ballen, ikke kvinnen !!!

Dette har INGENTING med janteloven å gjøre!

Lenge leve flotte kjendiser, både kvinner og menn, som har noe å komme med!

Jeg er bare så uendelig lei av å se trynet på annenhver c-kjendis med lite eller ingenting annet å vise til enn at de har vært Grandiosa-Jenny eller whatnot..blæh!

Skrevet (endret)
Dette har INGENTING med janteloven å gjøre!

Lenge leve flotte kjendiser, både kvinner og menn, som har noe å komme med!

Jeg er bare så uendelig lei av å se trynet på annenhver c-kjendis med lite eller ingenting annet å vise til enn at de har vært Grandiosa-Jenny eller whatnot..blæh!

Nemlig. Få frem de som faktisk har talent og noe intelligent å komme med! :kjefte:

Som eksempel: jeg digger motebladet Costume. Men da de presterte å ha Jenny Skavlan på forsiden og en stor spalte av henne må jeg si jeg ble temmelig irritert. For ikke å nevne det über-intelligente hun presterte å lire av seg som jeg fikk hakeslipp av: http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=593355

Endret av Sheherasade
Skrevet
Nemlig. Få frem de som faktisk har talent og noe intelligent å komme med! :kjefte:

AMEN!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...