bombadilla Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg er ny her på KG og lurer på en sak. I veldig mange av trådene jeg har lest her inne, er emnet gjerne startet av en anonym eller gjest hvis det dreier seg om litt ømfintlige temaer. Så... litt nede i tråden er det en eller annen som skriver som om det er TS som har startet tråden. Så da lurer jeg: - Er TS et troll? - Er dette en form for intern humor som jeg ikke har oppfattet enda? - Eller er dette mobbing på høyt plan? Noen som kan opplyse meg?
bombadilla Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2010 TS er trådstarter. :rødme: hehe.... Her satt jeg og hadde vondt av TS som hele tiden ble beskyldt for å ikke vaske, ikke gidde å jobbe, ha psykiske problemer og diverse snadder. Neste gang jeg snakker, skal jeg prøve å koble til hjernen først! Lover!
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 hehe.... Her satt jeg og hadde vondt av TS som hele tiden ble beskyldt for å ikke vaske, ikke gidde å jobbe, ha psykiske problemer og diverse snadder. TS sliter BIG TIME! Fins nesten ikke grenser for hva slags problemer TS kommer borti hver eneste dag
Gjest mil Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Hehe. Da jeg var ny på forumet lurte jeg også på hvem denne TS var. I motsetning til deg hadde jeg ingen omtanke for henne, men var overbevist om at hun var sprute gal og et forferdelig kvinnemenneske. Jeg holdt meg imidlertid til oppfordringen "Det er bedre å holde kjeft og la folk tro at du er dum, enn å åpne munnen og fjerne enhver tvil". Jeg har kommet langt med den tenkemåten - det finnes som regel en eller annen som spør for meg
Gjest caramiacaramella Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Hehe, jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg var ny på KG, så du er iallfall ikke alene! Jeg ante ikke hvem denne TS var, og hvorfor alle snakket om henne
leirbål Skrevet 2. februar 2010 #7 Skrevet 2. februar 2010 Jeg tenkte også en del på ts når jeg var ny her. Denne stakkars personen som slet med så mye fælt. Jeg hadde helt vondt av henne ganske lenge. Men hun var jammen flink til å skrive mye her inne da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå