Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Har utrolig lyst til å shoppe litt på mange av de super flotte nettbutikkene,men....hvilken størrelse trenger jeg??? Noen som har peiling på hva 10-12-14 tilsvarer i norske størrelser? Det samme gjelder barneklær...Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 Det er størrelsesguide i alle nettbutikker. Alltid tryggest å bruke butikkens egen guide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 10=36 12=38 14=40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 10=36 12=38 14=40 Eller 10=38. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miko Skrevet 1. februar 2010 #5 Del Skrevet 1. februar 2010 Eller 10=38. Ja, ofte så er det visst det. Fant en oversikt her og her nå. Jeg tok som utg.pkt. en bluse jeg nylig kjøpte fra England (som var 12/40), men ser at størrelser kan variere i f.t. hva slags plagg det er. I tillegg er det stor forskjell på UK og US. Dette var faktisk mer forvirrende enn jeg selv var klar over ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. februar 2010 #6 Del Skrevet 1. februar 2010 Det er størrelsesguide i alle nettbutikker. Alltid tryggest å bruke butikkens egen guide. enig her, det er ofte forskjell på plagg, på lik linje som at L ikke er like stort i alle norske butikker. sidens egen størrelsesguide bør ta utgangspunkt i deres egne klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå