Amila Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hei, Jeg er på leilighetsjakt alene. Har egentlig gitt opp å kjøpe noe i Oslo. Det er altfor dyrt. Men fikk tips av venn om at i Drammens område er det billigere. Og det er det:) Jeg har ikke førerkortet og trives godt i jobben min ved et større sykehus i Oslo. Vet dere om noen områder utenfor Oslo hvor jeg kan kjøpe meg en liten leilighet og samtidig pendle med bussen eller toget inn til Oslo. Råd og erfaringer tas imot med stoor takk:)
Virreliten Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hvis du nevner maks pris, minimum størrelse og maks reisetid er det lettere å svare. På finn.no kan du jo legge inn ønskede kriterier, så ser du fort hva som matcher hvor.
Amila Skrevet 31. januar 2010 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2010 Hvis du nevner maks pris, minimum størrelse og maks reisetid er det lettere å svare. På finn.no kan du jo legge inn ønskede kriterier, så ser du fort hva som matcher hvor. det tenkte jeg ikke på Ønsker en bolig for maks 1 mill. Gjerne 55-70 kvm. Reisevei fra 30-45 min.
Virreliten Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 På avansert søk kan du legge inn sum, sted og krysse av for inkludert fellesgjeld. Utvalget er ganske snevert...
tineline Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Har du prøvd de sørligste delen av Romerike? Nittedal, Skjetten, Strømmen, Lillestrøm og Skedsmo er greit tilgjengelig fra Oslo, alle med direkte buss eller tog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå