Auri Skrevet 17. januar 2011 #261 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg skjønner at du reagerer. Men du må også akseptere at det er slik han funker. Jeg er mye på samme måten; jeg takler problemer ved å forberede meg mentalt på alle mulige utfall. Den ene måten er ikke mer riktig enn den andre, og som sagt så skjønner jeg godt at du blir irritert (jeg blir irritert av meg selv til tider). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2011 #262 Del Skrevet 17. januar 2011 Ja, jeg vet jo at jeg ikke kan forvente at han skal endre seg. Han er den han er. Er bare så frustrerende når noen man er glad i, og bor sammen med i tilegg, er så forskjellig fra en selv :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 20. januar 2011 #263 Del Skrevet 20. januar 2011 HERREGUUUUUD jeg flytter til australia om litt over en uke! WÆÆÆ. Det går ikke opp for meg, bortsett fra at jeg gruer meg veldig til flyturen+de første dagene i en helt ny by hvor jeg ikke kjenner noen. Fy faen, så skummelt det blir! Rekker skjelden å trene nå som det nærmer seg. Har dessuten pakka ned treningsbuksa+treningsskoa i kofferten allerede. Haha, jeg begynte å hyle av glede når jeg fikk plass til dem Hvem skulle tro at jeg skulle bli en sånn treningsnarkoman.. Men selv om jeg ikke rekker å trene så mye, så passer jeg på å meditere og å tøye ut hver eneste dag. Det er utrolig deilig å starte dagen med å tisse, etterfulgt av en halvtime på yogamatta hvor man bare blir myk i kroppen og våkner sakte men sikkert Dessuten venner jeg kroppen til mindre doser nikotin, slik at ting ikke skal bli så jævlig på flyet. Jeg prøver å bare ta en røyk om dagen, og det går kjempebra bortsett fra pannekakeonsdager og andre dager hvor jeg er hos Dragen. (lover å poste fler treningsretta innlegg framover, og færre personlige innlegg!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 29. januar 2011 #264 Del Skrevet 29. januar 2011 I natt reiser jeg til Australia! Er så spent, redd, forvirra, trist og glad! Wæææææ! Lover å starte ny dagbok der nede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 29. januar 2011 #265 Del Skrevet 29. januar 2011 God tur og masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 29. januar 2011 #266 Del Skrevet 29. januar 2011 God tur! Kos deg masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå