Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. desember 2010 #241 Del Skrevet 31. desember 2010 Enda ett innlegg som ikke handler om trening, men som jeg ikke har lyst til å poste andre steder: Det er nyttårsaften, og jeg orker ikke dra ut og møte venner engang. Jeg er skikkelig ødelagt. For det første er jeg utrolig svimmel, så jeg klarer nesten ikke stå oppreist uten å svaie eller miste balansen. Sliter skikkelig med å skrive det innlegget her, liksom. Er skjelven, både i hendene og i lårene, er helt mo i knærne (ikke på den bra måten) og det kjennes ut som jeg har tatt tog alt for langt, og at jeg har sittet i feil retning da jeg kjørte. Og i tilegg er jeg veldig innadvent i dag. Klarer ikke konversere med folk, og er på gråten hele tida. Sliter med selvbildet og synes at jeg bare er stygg og jævlig (stod i dusjen og knakk helt sammen og følte meg så feit og stygg!) Tankene mine er det nesten umulig å få på plass, de virrer rundt og ingenting gir mening. Jeg brukte en halvtime på å spise en brødskive i stad, selv om jeg ikke var sulten. Å være hjemme på nyttårsaften er i grunn ikke noe pes, jeg føler ikke at jeg er ensom og alene, og jeg føler meg ikke mislykka eller noe sånn. For jeg har jo vært supersosial de siste dagene og møtt masse venner og hatt det masse gøy. Men jeg har vel pressa meg selv litt for langt, ser det ut som. Så jeg blir hjemme i dag, i senga, og slumrer bort. Tror ikke jeg klarerå holde meg våken til nyttårsrakkettene en gang. Well, det var dagens sutreinnlegg! Så jeg får avslutte med litt gladpepp for å lage litt balanse: Godt nytt år Regner med 2011 blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 31. desember 2010 #242 Del Skrevet 31. desember 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
madam_mim Skrevet 1. januar 2011 #243 Del Skrevet 1. januar 2011 Dumt å høra at du følte deg dårlig, håper innekvelden gjorde at du fikk slappa godt av og henta deg inn igjen. Eg satt og inne på nyttårsaften...og det hadde eg bare godt av! Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 1. januar 2011 #244 Del Skrevet 1. januar 2011 Godt nytt år, mim! Jeg gjorde veldig smart i å bli hjemme, har nemlig pådratt meg en forkjølelse så det er helt tydelig at jeg har brukt for mye energi (og tatt litt lite forhåndsregler for forkjølelse) Gleder meg til nyåret starter på årntlig, jeg vil svømme! Så nå er jo i det minste motivasjonen tilbake, selv om kreftene ikke er det. Tihi! Og i dag er det bare 30 dager til jeg reiser til australia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødeDrage Skrevet 1. januar 2011 #245 Del Skrevet 1. januar 2011 Herregud, 30 dager. Tror jeg begynner å lage pannekaker med en gang, ass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. januar 2011 #246 Del Skrevet 3. januar 2011 I dag har jeg vært dritflink! Dro ned på treningssenteret, sa opp abbonementet uten fuzz, og betaler bare ut januar. Henta sykkelen som stod uttafor treningssenteret, den hadde pungtert bakdekk men var ellers veldig fin etter å ha stått nærmere tre måneder der.. Henta koffert hos pappan til rødedrage, stakk på fretex og leverte klær som jeg ikke har behov for lengre, tok en tur på kjøpesenteret for å prøve å finne ytterjakke og shorts, fant ingen av delene. Kjøpte middag. Dro hjem. BRA jobba. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. januar 2011 #247 Del Skrevet 3. januar 2011 Åssen fikk du med deg koffert hjem på sykkelen? Åssen shorts er du leiting etter? Husker du sa noe om sånn kort olaskjorts, og jeg syntes jeg så massevis av de sist jeg var ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. januar 2011 #248 Del Skrevet 3. januar 2011 Pappa kjørte meg med den nye bilen sin, så det var både plass til sykkel og koffert Jeg er på jakt etter kort olashorts (men i svart farge, ikke olafarge) og det eneste jeg har funnet er en på bikbok, og den så ikke noe pen ut H&M hadde ikke en enste en som jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 3. januar 2011 #249 Del Skrevet 3. januar 2011 Jeg fant både på H&M og Cubus på DT hvertfall, hvor var du hen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. januar 2011 #250 Del Skrevet 3. januar 2011 Herkules. Men har vært på DT forrige uke uten å finne noe. Får ta en tur på downtown når formen er litt bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. januar 2011 #251 Del Skrevet 7. januar 2011 LAME. Har prøvepakket i dag, og jeg har så mye plass i kofferten! Herlig opplegg. Men selvfølgelig har baderomsvekta mi bestemt seg for å ta kvelden. Den sa først "low" og jeg prøvde å bytte batterier uten resultat. Så..eh..faen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. januar 2011 #252 Del Skrevet 10. januar 2011 Gladnyhet 1: i går fikk jeg en skikkelig bra ide, og hittil virker den gjennomførbar! kommer tilbake med mer info så snart jeg har fått prøvd det helt ut Gladnyhet 2: badevekta virker ved et mirakel, og kofferten, med alt innhold, veier bare 19 kilo! Jeg har 4 kilo å gå på! SJUKT FANTASTISK. Deppnyhet 1: jeg har gått opp til 61 kilo. herregud, jeg lurer på om det er alle musklene som har omgjort seg til fett, blanda med julemat og julegodteri. det er jo helt drøyt å gå opp nesten ti kilo på.. eh.. ja.. åtte måneder? Jeg veide 53 kilo i sommer. Gladnyhet 3: at jeg har gått opp i vekt får meg bare enda mer motivert til å trene. kardio asap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 10. januar 2011 #253 Del Skrevet 10. januar 2011 JADDA ideen min er gjennomførbar som faen, den! Nå gjelder det bare å bli flink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. januar 2011 #254 Del Skrevet 15. januar 2011 I dag skal jeg bli feit! Hadde egentlig løse planer med Dragen i dag, men det oppstod komplikasjoner, og de andre vennene jeg har skal ut og bli fulle, og jeg orker ikke dra ut i kveld. Så i stedenfor har jeg handla jævlig mye godteri: -1 pose potetgull, sørlandschips -Hvalsjokoladeblanding -Lakrismix -Truly Black-lakris -Cola -Melkedrøm og så skal jeg lage min egen guacamole om ikke lenge. Og jeg har pizza til middag. Så nå skal jeg se masse søpletv og kose meg. Herregud, jeg digger sånne dager, og tar dem med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -Sarah- Skrevet 16. januar 2011 #255 Del Skrevet 16. januar 2011 Åh, sånne dager digger jeg! Håper du storkoste deg med tv-glaning og diger godishaug! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2011 #256 Del Skrevet 17. januar 2011 Flink i dag: -Har bytta sengetøy -Har vasket gulvene i underetasjen, og tørka støv -Har betalt regninger -Har mailet the village (der jeg bor i australia) for å sjekke noe -Har meldt meg på O-week -Har overflaterydda masse -Har scanna en del bilder -Skal reise til japanfoto nå og ta det jævla ISICbildet -Skal svømme i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2011 #257 Del Skrevet 17. januar 2011 Dessuten har jeg kjøpt bobleplast og adressebok, og skal lage god, sunn middag. Og karma har belønnet meg! jeg fikk akkurat mail om at jeg har vunnet et festivalpass til Øyafestivalen. Eneste ulempen er at jeg ikke er i landet da, men jeg kan jo selge den og skaffe meg litt ekstra småpenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yoga Skrevet 17. januar 2011 #258 Del Skrevet 17. januar 2011 Flinke jenta! Det er så herlig med sånne gode og effektive dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2011 #259 Del Skrevet 17. januar 2011 Svømte 600 meter i dag, og kosa meg i badstua! Yay! Nå lukter jeg klor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2011 #260 Del Skrevet 17. januar 2011 Liten utblåsning: Faren min er helt angst for at jeg skal reise, og hver dag kommer han med en "har du tenkt på det?" eller "har du husket på det?" og det er slitsomt, men jeg har tålerert det. Men i dag spurte han "du, hvis du ikke trives der nede, kommer du til å søke på norske skoler til høsten..?" Og jeg kjenner at jeg bare har fått så NOK av ham. Jeg er glad i ham, og jeg kommer til å savne ham av hele mitt hjerte, men jeg hater å ta sorger på forskudd slik som han! Jeg blir helt SPRØ av å tenke "tenk hvis jeg ikke rekker flyet mitt, tenk hvis jeg ikke får noen venner, tenk hvis jeg ikke trives, hva gjør jeg da?".. Herregud, det er så sløsing av energi! Og det har jeg sagt til ham også! Jeg tar problemer når de kommer! Jeg er klar for å takle en del problemer, men jeg gidder ikke sitte å planlegge hva jeg skal gjøre HVIS de oppstår. Jeg venter heller til de oppstår, og så tar jeg det derfra. Men det klarer han ikke respektere.. Jeg hater når andre mennesker ødelegger tankesettet mitt. For det er jo det han gjør, i bunn og grunn bryter han ned måten jeg forebygger depresjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå