Gå til innhold

Morgengave til mannen

Fremhevede innlegg

Skrevet

her var det jo kommet inn noen gode tips :D

Tror jeg går for den med en opplevelse. han sier at han ikke trenger noe, siden han er så heldig å få gifte seg med meg :yvonne:

men jeg vet jo at jeg får diamantring, så jeg vil veldig gjerne gi noe tilbake. Han har ingen spesiell hobby, bruker ikke smykker og skjorte med mansjettknapper bruker han ytterst sjelden. Men om det var noe innen den sjangeren som hadde vært aktulet, måtte det blitt dem, kan jo hende han forandrer seg ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Black viking
Skrevet

Gi ham en skikkelig BLOW JOB som han vil huske resten av livet... :fnise:

Skrevet

Noen som har tips til noen fine gaver til mannen innen kategorien jakt og fiske? Type jaktkniv eller lignende for eksempel?

Gjest olgam04
Skrevet
Hva med opplevelser?

Min kommende elsker sportsbiler, så jeg tenkte at (iallefall deler av) gaven kunne være at han får kjøre en slik bil:)

Hvor får mannen din kjøre såne sportsbiler? Min samboer elsker sportsbiler også :)

Skrevet

Takker for biltips!

Tror han hadde elsket det! (Like mye som meg :fnise: )

Skrevet

I dag fant jeg den perfekte gave :enig:

Hva heter det mon tro? skal forklare..

En skinn pose til å pakke i, istedet for koffert eller dresspose. Var bare midt i blinken, syns jeg.

Da får han denne og muligens billetter til en weekendtur

• 1 måned senere...
Skrevet

I dag fant jeg den perfekte gave :enig:

Hva heter det mon tro? skal forklare..

En skinn pose til å pakke i, istedet for koffert eller dresspose. Var bare midt i blinken, syns jeg.

Da får han denne og muligens billetter til en weekendtur

Har du link/bilde?

Skrevet

Jeg har ingen anelse om hva jeg skal finne på til min tilkommende.

Han er rett og slett klin umulig å finne på noe som helst til.

Ikke er han noe smykketype og han har både Wii og PS3. Han er fotballIDIOT

så kunne spandert en tur til Barcelona for å se kamp, men han tør ikke fly.

Noen som har noen gode ideer?

Skrevet

Det spørs jo litt hvor mye man skal legge i gaven?

Klokke er alltid en fin gave, er han sportsinteressert så kan jo en tur for å se favorittlaget i fotball være noe?

Skrevet

Skal ikke gifte meg i nærmeste framtid, men jeg kjøpte mansjettknapper og slipsnål i stål til sambo da han hadde bursdag. Graverte inn initialene hans på de, så de ble KJEMPEFINE, og det er noe han kan ha resten av livet :)

Ellers så kjøpte mamma et anker til stefar i morgengave. Litt spesielt, men stefaren min er sjømann og har vært det hele livet. Han hadde ønsket seg et å ha i hagen. Det er veldig fint :)

Skrevet

Det spørs jo litt hvor mye man skal legge i gaven?

Klokke er alltid en fin gave, er han sportsinteressert så kan jo en tur for å se favorittlaget i fotball være noe?

Favorittlaget er Barcelona og det kunne vært en idé. Men han tør ikke fly!

Skrevet

jeg skal kjøpe et speilrefleks kamera, det har han ønsket seg lenge

Skrevet

Jeg aner ikke :sukk: Det eneste jeg kan komme på er konsert i London med en kompis, men jeg er redd totalprisen blir altfor høy.

• 2 uker senere...
Gjest gloria
Skrevet

Er han musikalsk på noe sett? En gitar kunne jo vært noe da?

Eller som andre sier - opplevelser. Et kurs i klatring kanskje? Fallskjermhopp,kokkekurs (dersom han er glad i å lage mat), motorsykkellappen...

Skrevet

Min kjære er litt sykkel-gal. Så jeg har tenkt å se om jeg finner et kult hjulsett til grom-sykkelen hans, eller hjelmkamera så han kan filme stiene han sykler på i full fart, eller noe annet sykkel-stæsj.

Fikk også litt lyst til at vi kjøper oss et skikkelig speilrefleks kamera med et par objektiver. Det er noe vi har ønsket oss lenge, og blir da en gave til oss og ikke bare til meg eller han.

Det er ennå en stund igjen til den store dagen så jeg får se hva jeg/vi finner på...

• 2 uker senere...
Skrevet

Kjæresten min har alltid sagt at han ønsker seg en stjernekikkert, så jeg skal kjøpe dette i morgen gave!:)

Skrevet

Min fekk sånn mini-pc i morgongåve, noko han var kjempefornøgd med :)

Skrevet

Jeg kjøpte Prada solbriller til mannen :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...