hvitstil Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hva har dere tenkt å kjøpe til mannen i morgengave? Jeg er så usikker på hva jeg skal kjøpe. Har så lyst å kjøpe noe han kan ha like lenge som jeg har min (smykke) Noen gode ideer??
Gjest Gjest_Brura_* Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Jeg har tenkt å kjøpe en fin klokke til mannen min. Vet noen kjøper mansjettknapper, men det er utelukka for min del - Han bruker ALDRI skjorter han trenger dette til...
fru sp Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Klokke og dyr, fin lommebok er alltid lurt. Men dessverre bruker min kjære ingen av delene :gjeiper: og smykker vil han ikke ha, grrr. Så er veldig usikker på hva jeg skal finne på. Han spiller jo golf og er veldig opptatt av det, men der har han jo det meste.. Litt lyst å kjøpe videokamera, men det er det egentlih mest jeg som ønsker meg Tenker på playstation, nitendo wii eller noe i den dur.... Ikke lett, tar gledelig imot tips jeg også!
Idnar Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal kjøpe klokke! Han har sagt at han ønsker seg det, så da er valget enkelt!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal kjøpe tilbehør til bunad som han ønsker seg! Blir litt dyrt med hele bunaden så skal få sølje, strømper osv
Christal Skrevet 1. februar 2010 #6 Skrevet 1. februar 2010 Vi har nok ting og tang og klokker, slipsnål, mansjettknapper o.l har han.. Så morgengaven min til han er en reise, vår første reise som ektepar, bare vi to ferie, 1 uke med kos og avslapping :rødme: Jeg har bodd i utlandet så jeg ønsker å ta han med hvor jeg har bodd og vist han rundt. Det er jo så vakkert og romantisk der :rødme:
Thinkerbelle Skrevet 1. februar 2010 #7 Skrevet 1. februar 2010 Hva med opplevelser? Min kommende elsker sportsbiler, så jeg tenkte at (iallefall deler av) gaven kunne være at han får kjøre en slik bil:)
InaMina Skrevet 1. februar 2010 #8 Skrevet 1. februar 2010 Min kommende mann hadde blitt veldig glad for PS3, dersom han ikke hadde hatt det. Utenom det så ville jeg finne på noe til min kommende som betydde noe for ham, noe jeg vet han har tenkt på, og her så landet det på en reise til ett land som han er veldig intr. i. Meeen, selvsagt har min fantastiske mann funnet ut at han skal på ac/dc konsert like etter bryllupet vårt,så den romantiske turen like etter bryllupet må jeg se langt etter. Vi får ta det igjen senere (ikke så lett da han jobber i forsvaret) *drømmer om ett overaskelsesbesøk i afghanistan*
Tante Skrevet 1. februar 2010 #9 Skrevet 1. februar 2010 Jeg skal strikke genser Intern spøk og noe jeg VET han kommer til å bli glad for
Kråka Skrevet 2. februar 2010 #10 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har vurdert en fin skjorte og mansjettknapper. Noen som har tips til noen fine?
Gjest Flode Skrevet 2. februar 2010 #11 Skrevet 2. februar 2010 Min får billetter til en konsert med et band han liker veldig godt dagen etter bryllupet vårt. Veit han har veldig lyst til å dra, men siden vi gifter oss dagen før har han sagt til kompisene at han ikke kan. Det han ikke veit er at jeg har pratet med kompisene og de har kjøpt billett til han likevel...
Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2010 #12 Skrevet 2. februar 2010 Jeg har vurdert en fin skjorte og mansjettknapper. Noen som har tips til noen fine? Jeg skal få laget mansjettknapper til min kommende mann - en dansk gullsmed, Krebs&Hyllested, som lager slike av champagnekorktopper. Så nå har jeg sendt avgårde toppene fra "forlovelseschampagnen" vår Ellers har David Andersen mange fine =)
Norbertine Skrevet 2. februar 2010 #13 Skrevet 2. februar 2010 Jeg ga lommeur i sølv til min mann. Han bruker ikke klokke til vanlig, så ville ikke gi armbåndsur, men han er kjempeglad for lommeur som han kan "pynte" seg litt ekstra med når han skal ha på dress. Han fikk den en dag for tidlig så han kunne bruke det i bryllupet. Ser litt mer elegant ut å dra opp lommeuret enn mobilen også.
LimaLama Skrevet 2. februar 2010 #14 Skrevet 2. februar 2010 Min kommende elsker sportsbiler, så jeg tenkte at (iallefall deler av) gaven kunne være at han får kjøre en slik bil:) En utrolig god ide! Min tilkommende mann er skikkelig bilgal!
Thinkerbelle Skrevet 2. februar 2010 #15 Skrevet 2. februar 2010 En utrolig god ide! Min tilkommende mann er skikkelig bilgal! =)
LimaLama Skrevet 2. februar 2010 #16 Skrevet 2. februar 2010 eeeeeh...... ...men... Hvem? Hva? Hvor? Jeg kan jo ikke noe om bil..... Hvor kan man få fixet slikt? Hvor/hvem ringer man?
Tante Skrevet 2. februar 2010 #17 Skrevet 2. februar 2010 Min får billetter til en konsert med et band han liker veldig godt dagen etter bryllupet vårt. Veit han har veldig lyst til å dra, men siden vi gifter oss dagen før har han sagt til kompisene at han ikke kan. Det han ikke veit er at jeg har pratet med kompisene og de har kjøpt billett til han likevel... Så utrolig kult gjort!
MillaMilla Skrevet 2. februar 2010 #18 Skrevet 2. februar 2010 (endret) eeeeeh...... ...men... Hvem? Hva? Hvor? Jeg kan jo ikke noe om bil..... Hvor kan man få fixet slikt? Hvor/hvem ringer man? i forhold til bil: hvis man kombinerer med en liten danmarkstur kan man kjøre ferrari på bane! finnes sikkert noe lignende i norge, vil jeg tro... anyways, her er link til oplevelsesgaver.dk's ferrarimulighet: http://www.oplevelsesgaver.dk/product_info...products_id=342 etter å ha kikket litt mer på siden ser jeg at de også har rallybil-kjøring! bare klikk på "adrenalin" i sidemenyen, så kommer det mange spennende ting til mannen Endret 2. februar 2010 av MillaMilla
Thinkerbelle Skrevet 2. februar 2010 #19 Skrevet 2. februar 2010 eeeeeh...... ...men... Hvem? Hva? Hvor? Jeg kan jo ikke noe om bil..... Hvor kan man få fixet slikt? Hvor/hvem ringer man? Hei=) Jeg har sett på noe slikt: http://www.liveit.se/#s=s;n=0;4=4;p=100296;h=2 Her kjøper du en pakke hvor han kjører bilen. (vet ikke hvor du bor, men akkurat denne tjenesten er i Sverige, men Göteborg er jo ikke så langt..) Har sett en lignende tjeneste i Norge også, finner bare ikke navnet
Thinkerbelle Skrevet 2. februar 2010 #20 Skrevet 2. februar 2010 Hei=) Jeg har sett på noe slikt: http://www.liveit.se/#s=s;n=0;4=4;p=100296;h=2 Her kjøper du en pakke hvor han kjører bilen. (vet ikke hvor du bor, men akkurat denne tjenesten er i Sverige, men Göteborg er jo ikke så langt..) Har sett en lignende tjeneste i Norge også, finner bare ikke navnet Hmm, linken fungerte ikke helt... se: www.liveit.se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå