Gjest Gjest_julie_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg skal på fest i helgen (hehe ja, begynner å planlegge allerede nå). Jeg tenkte å ha på svart skjørt, grå strømpebukser. Men så lurte jeg på hvordan overdel jeg kan ha til? Hvilken farge? Synes hvit blir litt teit, da jeg blir svart, grå og hvit.. Grå også: grå, svart, grå. Vrient! Har dere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 RØD! Fin kontrast, fin farge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg synes ikke det er fint med ensfarget topp til svart skjørt. Jeg ville satset på en mønstret topp, gjerne hvor en av fargene tar opp gråfargen i strømpebuksa. Eventuelt en ensfarget topp, men da med et stort smykke eller et skjerf i tillegg. Det er også fint om toppen eller noe av tilbehøret matcher skoene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
phronima Skrevet 31. januar 2010 #4 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) En enkel løsning er sort, men som Marikke nevnte, er det også fint med en mønstret topp, eller en mer mye tekstur, som tar opp det sorte og/eller de grå. Er også beigeistret for kombinasjonen grå/sort/mørk blå, men også beige/muldvarp/nude. Syns også det er knallfint med sko som mer eller mindre matcher strømpebuksen. Da ser beina mye lengre ut! Poster noen forslag (nå vet jeg ikke hvor lys eller mørk strømpebuksen er, og hvordan skjørtet ser ut) til antrekk som kanskje kan gi noen (farge)ideer? Endret 1. februar 2010 av phronima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 31. januar 2010 #5 Del Skrevet 31. januar 2010 Tusen hjertelig takk! Hadde faktisk ikke tenkt på mønstret topp, og blått ser jo også kjempefint ut! Kom på at jeg har et par grå ankelboots som kanskje blir fine til. De er ganske høye da, så må øve meg på å ikke få vondt i bena. bare å komme med flere forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lisa_* Skrevet 31. januar 2010 #6 Del Skrevet 31. januar 2010 Synes pudderfarget er nydelig. Ellers kommer det jo an på hva slags farger du kler. Utrolig rart spørsmål egentlig, ALT går jo til sort og grått, selv om jeg ville holdt meg unna brunt og hvitt i utgangspunktet (av kjedsomhetårsaker). Synes det er viktigere at selve toppen er fin enn om den er mønstrete eller blå. PS: Hvorfor signere innlegg nr. 2 med TS og ikke julie? Sær trend jeg ser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå