Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Jeg tenkte å kjøpe inn noe som samboeren min gadd å bruke (splæsje vann i ansiktet morgen og kveld er definitivt ikke noe han gidder). Så kjøpte jeg decleor sin cleansing water, med formål om at begge skal bruke den. Det funker faktisk. I dag, etter jeg viste ham igår hvordan han skulle påføre den (viktig ledd), så spørte ham meg om hvor bomullpadsene lå. Han var veldig ivrig over å se all skitten som var på paden etter han hadde brukt det. Tips til alle jenter (og gutter som leser så klart) er altså decleor cleansing water Han ligger ennå bak med bruk av fuktighetskrem, noen som har tips om et produkt som er motiverende å bruke? (ja, enkelte menn må se motivasjon i slike ting). Må gi mye fukt, pumpeflaske og helst for sensitiv hud.
lillelilje Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 hihi må le, kjenner meg veldig igjen i problemstillingen din her.. jeg har kjøpt inn biotherm til kjærsten min. Han bruker først Biotherm high recharge som er et fuktighetsgivende konsentrat på pumpeflaske, og så bruker han biotherm aquasource ultra moisturizing som også er på pumpeflaske. Flaskene er maskuline og ikke mye greier over, så det kunne jo kanskje være noe?
mari4ever Skrevet 1. februar 2010 #3 Skrevet 1. februar 2010 Menner vil ha det enkelt, og det skal jo gå fortest mulig, ja Matis har en herlige serie, som lukter mann! after shave balm som gir mye fukt Deep cleansing foam for menn en god scrub en fantastisk god manne duft=) Anbefaler deg til å kjøpe parfymen, beste mann duften jeg vet om:)
Aryia Skrevet 1. februar 2010 #4 Skrevet 1. februar 2010 Ææh, skulle ønske jeg fikk dette mannfolket mitt til å gjøre noe for huden sin altså!! Dødfødt prosjekt! Kanskje ikke så lurt av meg å prøve å introdusere noe nå heller, siden han har en smule sponk av all handlingen min Hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå