Gå til innhold

I grosny

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Idapida_*
Skrevet

I grosny?lyst på en fin, snill, godhjertet dame?

:rødme:

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Jeg tror nok han har betydelig bedre dame enn deg allerede...

Gjest Supermimz
Skrevet

Sanser jeg en anelse sjalusi BM ? :P

Skrevet

Litt spøk her og da :)

Men jeg syns faktisk I grosny skriver veldig reflekterende. Jeg liker han utifra det meste han skriver.

Jeg er mye enig med han.

Og frir derfor litt på tull ;) :rødme:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Sanser jeg en anelse sjalusi BM ? :P

Her datt jeg helt av lasset :klø:

Skrevet

Det gjorde du ikke.......du virker som en normalt oppegående mann, om enn en anelse bitter ;)

Gjest fiskestang
Skrevet
Det gjorde du ikke.......du virker som en normalt oppegående mann, om enn en anelse bitter ;)

:slåss: :ler::romeo: Måtte bare.. :hoppe:

Skrevet

Skal han ikke svare snart da???? :fnise:

Skrevet

Hihi, han skriver mye om den fantastiske dama si, så om det ikke har skjedd noe banebrytende er det ikke så mye håp der. Du kan jo trekke pusten i spenning til han svarer selv ;):)

I_Grosny er søt, da !

Skrevet
Hihi, han skriver mye om den fantastiske dama si, så om det ikke har skjedd noe banebrytende er det ikke så mye håp der. Du kan jo trekke pusten i spenning til han svarer selv ;):)

I_Grosny er søt, da !

vi får en del av han vi også da, det er jo fint!!

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fatter ikke hva folk gnåler om meg for her :klø:

Uansett. I Grosny virker som en mann som har funnet en Kvinne. Da kan nok ikke ei standard norsk kjerring stille opp mot henne :cool:

Legg merke til piker hvor harmonisk en mann blir av en skikkelig Kvinne ved sin side. Dere har noe å lære!

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet
Fatter ikke hva folk gnåler om meg for her :klø:

Uansett. I Grosny virker som en mann som har funnet en Kvinne. Da kan nok ikke ei standard norsk kjerring stille opp mot henne :cool:

Legg merke til piker hvor harmonisk en mann blir av en skikkelig Kvinne ved sin side. Dere har noe å lære!

Hva er egentlig en "skikkelig kvinne" da?lurer fælt nå altså... :fnise:

Gjest brutal_mann
Skrevet
Hva er egentlig en "skikkelig kvinne" da?lurer fælt nå altså... :fnise:

En Kvinne som ærer og respekterer sin mann og som ikke gjør alt hun kan for å finne noe negativt med ham (slik de fleste norske kvinner har som hobby).

Der har du en fin start.

Gjest utlogget
Skrevet

Du er vel singel BM? Jeg ser at du ofte er enig med meg som er gjest. Skal vi møtes irl?

Gjest Gjest_Maria_*
Skrevet
En Kvinne som ærer og respekterer sin mann og som ikke gjør alt hun kan for å finne noe negativt med ham (slik de fleste norske kvinner har som hobby).

Der har du en fin start.

Ok...regner med at du mener det samme gjelder andre veien også da eller?eller skal kvinnen med stor K bare bøye seg i støvet for mannen og det er det.

Skrevet

Der har du en fin start.

Da er det godt du er et godt eksempel på en ekte Mann som ærer og respekterer uten ha det å finne noe negativt ved norske kvinner som hobby :) For å ikke snakke om all selvinnsikten! Jeg ser det er mange liksinnede der ute for deg. :yvonne:

Skrevet

Hei Idapida, tusen takk for hyggelig kompliment!

Jeg elsker fin, snill godhjertet dame, og jeg har fast følge med henne. Det er veldig godt, og jeg anbefaler alle menn ei dame av den kvaliteten.

Jeg har ikke sett denne debatten før nå, fordi jeg har hatt fravær fra nettet av romantiske årsaker :)

Og Idapida, hvis du hører til på vestlandet, så kan du jo prøve å tine opp hjertet til Brutal i stedet. Han kommer nok til å bli veldig bra, selv om det tar litt tid å lege de sårene sleipe kvinner har påført ham.

Gjest Gjest_Idapida_*
Skrevet

Der er du jo :)

Ja jeg regnet med det. Men ta det til deg!Kos deg med komplimentet, for det var veldig hyggelig kompliment å gi bort ;)

Da er damen din heldig :)

Brutal mann kan nok bli for brutal for min del, selv om jeg liker å jobbe litt med de som er det.

Ha en super kveld og fortsett å ha det romantisk og kos deg!

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ok...regner med at du mener det samme gjelder andre veien også da eller?eller skal kvinnen med stor K bare bøye seg i støvet for mannen og det er det.

Alt jeg mener går begge veier. Rettferdighet er en av de viktigste grunnstene i livet.

Da er det godt du er et godt eksempel på en ekte Mann som ærer og respekterer uten ha det å finne noe negativt ved norske kvinner som hobby :) For å ikke snakke om all selvinnsikten! Jeg ser det er mange liksinnede der ute for deg. :yvonne:

Det negative jeg har funnet med norske kvinner kan knapt kalles en hobby, bare ekstremt dyrekjøpte erfaringer. Og om en kvinne viser evne til rettferdighet og refleksjon så er jeg uten problemer vennlig med henne.

Hei Idapida, tusen takk for hyggelig kompliment!

Jeg elsker fin, snill godhjertet dame, og jeg har fast følge med henne. Det er veldig godt, og jeg anbefaler alle menn ei dame av den kvaliteten.

Jeg har ikke sett denne debatten før nå, fordi jeg har hatt fravær fra nettet av romantiske årsaker :)

Og Idapida, hvis du hører til på vestlandet, så kan du jo prøve å tine opp hjertet til Brutal i stedet. Han kommer nok til å bli veldig bra, selv om det tar litt tid å lege de sårene sleipe kvinner har påført ham.

Var noen noen gang i tvil om at I Grosny har funnet sin drømmekvinne? :cool:

Forøvrig så ER jeg veldig bra. Problemet er at det er ikke DET kvinner i dette landet vil ha.

Der er du jo :)

Ja jeg regnet med det. Men ta det til deg!Kos deg med komplimentet, for det var veldig hyggelig kompliment å gi bort ;)

Da er damen din heldig :)

Brutal mann kan nok bli for brutal for min del, selv om jeg liker å jobbe litt med de som er det.

Ha en super kveld og fortsett å ha det romantisk og kos deg!

Noterer at du har problemer med å forholde deg til personer som er åpne, ærlige og direkte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...