Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

er det noen som har noen teknikker får å få farget hårøttene uten å komme borti resten av håret? synes det er veldig vanskelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tar det i seksjoner så blir det enklere. Tenk at hodet er tre deler, sidene og bak. Begynn med en seksjon mens de andre er i hestehaler. Ta nederst og flytt de øvre lagene med ei klemme oppå hodet. Så tar du hele siden, og tar ut litt og litt fra klemmen om du skjønte noe av det. :)

Og klart, mye enklere om du hadde fått hjelp av ei venninne eller noe.

Skrevet (endret)

Takk for svar, det høres greit ut :) , jeg tenkte på noe slikt med seksjoner, men sist gang begynte jeg ikke under ifra og opp, jeg begynte på toppen og det var vanskelig. Skal prøve under og opp, håper bare jeg får det til uten å søle? jeg har ikke kost til å stryke på, men det går vel bra sikkert :)

Endret av Lilia
Skrevet

En pensel hadde gjort sølefaren litt mindre ja, og en skål å ha fargen i evt. Bare strø gamle håndduker overalt :gjeiper:

Skrevet

En pensel gjør alt så mye lettere :) koster 20-30 kr på vita.

Skrevet

Hei, tror jeg skal kjøpe en pensel neste gang ja :) jeg prøvde så godt jeg kunne, men alikevel ble hele håret farget igjen, det kommer borti her og der hele tiden uansett om jeg deler i seksjoner :( pluss at med denne typen hårfarge må man fukte håret, så det blir enda vanskeligere å dele opp i seksjoner.

Hva med å ta folie rundt alle seksjonene, så bare hårøttene vises? tror dere det går? og at folien ikke løsner mens man holder på?

Skrevet

Folie er veldig vanskelig å holde på med alene. Om du har en sprayflaske med vann, så kan du bare fukte med den, også smøre på med pensel. Kanskje det kan funke for deg. :)

Skrevet
Folie er veldig vanskelig å holde på med alene. Om du har en sprayflaske med vann, så kan du bare fukte med den, også smøre på med pensel. Kanskje det kan funke for deg. :)

Hei,

jeg tenkte på sånn matfolie som kan krølles stivt, sikkert et dårlig forslag? sprayflaske med vann var et godt tips, takk for det :)

Skrevet

Du kan jo prøve med folie, men det ble bare kaos når jeg prøvde det selv når jeg skulle stripe håret. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...