Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Hallo! jeg skjønner at dere her ikke kan gi meg noe svar på det jeg lurer på, for den eneste løsningen er å ta en prat med min "utkårede". Må nok ta meg sammen og høre om hva han tenker om "hvor vi står" i vår relasjon. Han har allerede kaldt meg "kjæresten sin" overfor sitt lille barn. når vi sees er vi begge veldig tent, det er mye kos etc. Jeg har lyst til å gå litt videre, presentere han for min familie, f.eks., men jeg tør ikke foreslå det enda i frykt for hva han egentlig føler. Han sier han ikke er ute etter kun en elskerinne. Jeg har bare vært med en mann før (til tross for jeg er godt oppe i 30 +), har vært gift i mange år. Ting er kompliserte, vi er travle personer som bor et stykke unna hverandre og har derfor ikke så mye tid til hverandre. Men han er for god til å gi slipp på, jeg vil priorietere han tidsmessig og følelsesmessig. Men om han vil det? Tja, si det. Sånn som det er nå, føler jeg at det er jeg som tar initivet stort sett, og at det er jeg som ringer og sender sms. Det stemmer kanskje ikke, for han ringer også, og en dag sto han plutselig utenfor her, og det var superkoselig. Han gir komplementer og er opptatt av hvordan jeg har det. Nå i helgen var jeg ute med venner, og da sendte jeg han sms for å fortelle det. Han svarte at jeg skulle kose meg, smilefjes, klem etc. Så sendte han meg en epost etterpå med den samme meldingen (jeg sjekker epost på mobilen). Jeg svarte "glad i deg, savner deg", men etter det har jeg ikke hørt et pip. Dette var på fredag. Nå lurer jeg på om det var litt mye for han, guuud som jeg analyserer! Jeg er blitt 14 i hodet. Spørsmålet er om jeg bør ta kontakt igjen, eller vente til han gjør det....og hvordan innleder jeg en samtale om fremtid med han? Dersom han er lunken er jo det greit å vite, også. til opplysning har han barna sine nå, og sikkert mye å gjøre sammen med dem, så fokuset hans er sikkert ikke hos meg da. Bare så dumt at jeg tenker på han hele tiden. Må nok lære meg å tenke på noe annet. Kanskje menn ikke er så opptatt av å sende sms, at det er en jentegreie? Bør jeg gjøre meg mer utilgjengelig? Jeg svarer stort sett på hans sms med en gang, mens han ofte venter et par timer... Jeg orker egentlig ikke spille noe spill, men samtidig vil jeg ikke virke så masete. Hvordan har DU gjort dette i starten av et forhold?
andemor Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Hei! Må si jeg føler med deg altså. Den der perioden av et forhold er så utrolig frustrerende. Spennende også da. Også er det gøy å snakke om etterpå. Når det gjelder han jeg er sammen med nå, kom jeg egentlig til et punkt der jeg fant ut at det kan da ikke være noe å vinne på å holde tilbake det jeg følte. Vi var kanskje tidlig ute med å si jeg elsker deg da. Og vi har forlovet oss etter 1 1/2 år. Så han er vel kanskje ikke den som blir raskest skremt av kjærlighetserklæringer han karen min. Når det er sagt, så finnes det jo en mellomting, men med litt sunn fornuft vet man når det er for mye. Slik som du beskriver det tror jeg ikke du skal stresse med den mailen din. Bare ta kontakt med han da vel! Hør om han har hatt en koselig helg.
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Hei! Må si jeg føler med deg altså. Den der perioden av et forhold er så utrolig frustrerende. Spennende også da. Også er det gøy å snakke om etterpå. Når det gjelder han jeg er sammen med nå, kom jeg egentlig til et punkt der jeg fant ut at det kan da ikke være noe å vinne på å holde tilbake det jeg følte. Vi var kanskje tidlig ute med å si jeg elsker deg da. Og vi har forlovet oss etter 1 1/2 år. Så han er vel kanskje ikke den som blir raskest skremt av kjærlighetserklæringer han karen min. Når det er sagt, så finnes det jo en mellomting, men med litt sunn fornuft vet man når det er for mye. Slik som du beskriver det tror jeg ikke du skal stresse med den mailen din. Bare ta kontakt med han da vel! Hør om han har hatt en koselig helg. Ja, det kan jeg jo. Er litt skuffet for at han ikke svare det samme til meg da jeg skrev "glad i deg". Har ikke skrevet det til han før, nemlig....håper det ikke betyr noe. Takk for svar.
andemor Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Min erfaring med menn som ikke svarer som jeg forventer, er at alt har en naturlig forklaring. hehe. Også kan det jo hende at han trenger litt tid før det føles naturlig å si sånt. Det er egentlig helt utrolig at forelskelse får oss til å bli 14 igjen. :rødme:
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Min erfaring med menn som ikke svarer som jeg forventer, er at alt har en naturlig forklaring. hehe. Også kan det jo hende at han trenger litt tid før det føles naturlig å si sånt. Det er egentlig helt utrolig at forelskelse får oss til å bli 14 igjen. :rødme: Sendte han en melding nå. Hvis jeg ikke får svar i løpet av kvelden blir jeg....stressa. Og litt skuffa. Håper på den naturlige forklaringen....
Gjest Supermimz Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Kansje han ikke var klar for en glad i deg, men selv kan han snakke om deg som sin kjæreste... Kjæreste betyr jo et kjært menneske som er en nær, så han er definitivt glad i deg. Ikke vær bekymret, men vent litt på ham og la ham ta det neste steget.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Lykke til! Kjenner jeg er spent på dine vegne
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 31. januar 2010 #8 Skrevet 31. januar 2010 Lykke til! Kjenner jeg er spent på dine vegne Jeg også. Er FOR spent
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 31. januar 2010 #9 Skrevet 31. januar 2010 Kansje han ikke var klar for en glad i deg, men selv kan han snakke om deg som sin kjæreste... Kjæreste betyr jo et kjært menneske som er en nær, så han er definitivt glad i deg. Ikke vær bekymret, men vent litt på ham og la ham ta det neste steget. Ja, n¨å har jeg jo sent han sms, som han ikke har svart på (ok, han skal få litt mer tid, da), så nå er det definitivt han som må ta det neste steget! Han kaldte meg kjæreste, det er jo deilig å tenke på, da. Bør kanskje ikke kreve så mye tilbakemelding hele tiden, han må vel få litt tid til å fordøye ting....
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #10 Skrevet 31. januar 2010 Jeg også. Er FOR spent Det går sikkert helt fint Jeg har ofte over-analysert ting og tang som samboeren har sagt/ikke sagt, og det finnes stort sett alltid en naturlig forklaring Mitt inntrykk er at veldig mange gutter kommuniserer på en annen måte via sms enn vi jenter gjør, de er ikke alltid er så opptatt av/flinke til å svare så fort som vi gjerne ville gjort osv.. Uten at det trenger å bety noen verdens ting.
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 31. januar 2010 #11 Skrevet 31. januar 2010 Det går sikkert helt fint Jeg har ofte over-analysert ting og tang som samboeren har sagt/ikke sagt, og det finnes stort sett alltid en naturlig forklaring Mitt inntrykk er at veldig mange gutter kommuniserer på en annen måte via sms enn vi jenter gjør, de er ikke alltid er så opptatt av/flinke til å svare så fort som vi gjerne ville gjort osv.. Uten at det trenger å bety noen verdens ting. Han svarte :rødme:
leirbål Skrevet 31. januar 2010 #12 Skrevet 31. januar 2010 Hei. Han har kalt deg kjæresten sin, han har dukket opp på døra for å overaske deg, dere har det nydelig sammen, og du har fått møte barnet hans. Han sender deg koselig melding når du skal ut. Mannen er forelsket. Men sansynligvis er han som meg, hater å skrive sms. Jeg pleier å spørre om mannen min vil svare for meg, når noen sender meg meling. Han er nok, som du sier opptatt med barnet sitt denne helgen. Jeg setter fremdeles av tid til poden selv om han er 14. Da får ingen andre kontakt med meg. Det er vår tid. Så prøv å ikke overanalyser den stakkars mannen. Om noen uker kommer dere til å le av bekymringene dine denne helgen.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #13 Skrevet 31. januar 2010 Han svarte :rødme: Der ser du Hva sa han da?
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 31. januar 2010 #14 Skrevet 31. januar 2010 Der ser du Hva sa han da? jeg fulgte rådet her og spurte om helgen hans. Han svarte at den hadde vært litt konfliktfull. Konflikter rundt barna, altså. Vi har begge barn, og vi har alle møttes, det gikk fint. Barna hans er supersøte. Faren er helt fantastisk :rødme: Jeg føler likevel at jeg vil prate med han "om oss", noen som har råd angående det? Jeg vil gjerne involverer han enda mer i mitt liv, la han møte min familie, invitere han med på hytta o.l. Men vet ikke om han er klar for det....han har møtt kollegene mine, ble med på en fest en kveld. Men ingen andre så langt.
leirbål Skrevet 31. januar 2010 #15 Skrevet 31. januar 2010 Han virker jo veldig klar synes jeg. Spør om hva han tenker når det gjelder forholdet deres. Tror han at dette er noe å bygge videre på? Når han svarer ja sier du at du har lyst til presentere ham for famillien din og vennene dine. Hva synes han om det? Når han sier noe positivt om det, kan du spørre om dere er seriøse kjørester nå. Resten er
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #16 Skrevet 31. januar 2010 Hvor lenge er det siden dere traff hverandre? Jeg ville planlagt en koselig kveld med litt god mat og drikke, og bare hoppet i det og "tatt praten". Hvis han, som deg, at dere skal bli mer seriøse får du vite det og slipper å gå og lure, og hvis han ikke er klar for det ennå så vet du det. Det er jo uansett best å vite, ingenting gnager som uvisshet. Jeg tror dessuten det kommer til å gå helt fint jeg
Gjest Gjest (Trådstarter) Skrevet 31. januar 2010 #17 Skrevet 31. januar 2010 Hvor lenge er det siden dere traff hverandre? Jeg ville planlagt en koselig kveld med litt god mat og drikke, og bare hoppet i det og "tatt praten". Hvis han, som deg, at dere skal bli mer seriøse får du vite det og slipper å gå og lure, og hvis han ikke er klar for det ennå så vet du det. Det er jo uansett best å vite, ingenting gnager som uvisshet. Jeg tror dessuten det kommer til å gå helt fint jeg Vi traff hverandre tidlig i høst, men det skjedde ingenting før i november...så egentlig er det ganske ferskt, men vi har jo vært endel sammen (flere overnattinger, barna har møttes bla)... Vi har ikke så mye tid til hverandre, det er litt dumt. Mye pga barna og reiseveien. Veldig koselig når vi sees, da! Takk for rådene her, jeg skal se om jeg finner det rette tidspunktet... Det er helt klart bedre å vite enn å gå lure! Og jeg lurer, som dere skjønner, ganske mye....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå