Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken flyplass må vi fly til om vi skal til pattaya? er det fine utflukter derfra? og er det dyrt å bo i thailand? andre tips til romantisk reise? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvilken flyplass må vi fly til om vi skal til pattaya? er det fine utflukter derfra? og er det dyrt å bo i thailand? andre tips til romantisk reise? :)

Hvor skal dere fly fra da? Nærmeste flyplass er Utapao som ligger en halvtimes kjøretur fra Pattaya, men dit går det stort sett flighter til og fra Phuket. Thailand's hovedflyplass heter Suvarnabhumi, og ligger underkant av to timers kjøretur fra Pattaya.

Romantisk reise til Pattaya? Du kødder nå?

Thailand er billig! Det finnes sikkert 1800 tråder om Thailand på KG, er vel bare å søke litt.

Skrevet

Romantikkken kan du pleie på Ko Samet ( ikke langt fra pattaya)..Ko Chang er bra. Ellers er Andamanhavet flott. Fly til Krabi...reis m båt til Ko Lanta, Ko Jum, Ko Ngai, Ko Kradan, ko Lipe....

Skrevet

Hei

For å komme til Pattaya er det nok best å fly til Bangkok flyplassen. Dere bør også være et par dager i storbyen Bangkok. Jeg har vært der en del ganger og det er en fasinerende by. Her er et reisebrev med noen bilder http://gardkarlsen.com/Bangkok_trip_report_2007.htm . God tur :-)

Gjest Gjest_Bolla_*
Skrevet

Hvis du ser Reflektor i kveld, på TV2, "Pattaya for mine føtter", så regner jeg med at du skifter reisemål. Hvis romantikk er viktig :D

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Hvis du ser Reflektor i kveld, på TV2, "Pattaya for mine føtter", så regner jeg med at du skifter reisemål. Hvis romantikk er viktig :D

hahaha. kunne ikke sagt det bedre selv!

"intensjonen med å lage filmen var at de skulle få bli med oss rundt og se at dette ikke er prostitusjon." (VG)

denne dokumentaren bekreftet bare det man har hørt. usmakelig, spør du meg.

også den kommentaren han kom med helt til slutt; "jeg driver en form for U-hjelp her nede". er jo utrolig hva man kan lure seg selv til å tro... :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...