MarianneE Skrevet 3. september 2003 #1 Skrevet 3. september 2003 Lørdagen er det klart for kvalik. igjen med Norge-Bosnia! Taper Norge blir det nok bare og vinke ha-det til EM deltagelse, og Semb tar sin hatt og går. Hvordan tror du det går? Om Semb gjør sin jobb for siste gang for landet, hvem tror du vil ta over? Hmmm.......
Derzod Uhmt Skrevet 3. september 2003 #2 Skrevet 3. september 2003 Terje Søviknes! Han tror jeg hadde satt fart på ting. Det hadde blitt mer spill på ytre høyre, og han er jo en ekspert på raske og uventede angrep.
Gjest lurven Skrevet 3. september 2003 #3 Skrevet 3. september 2003 martin schanke da tror jeg vi kunne fått et slagkraftig landslag
manji Skrevet 3. september 2003 #4 Skrevet 3. september 2003 Det er på godt tid at Semb slutter. Det har ikke vært annet enn skuffelser men han som landslagstrener. Og jeg mener personen i seg selv er noe av det mest pysete som er innen Norsk idrett. Han blir bare sur og grinete når reporterene spør om noe han ikke liker å blir spurt om. Tragiskt.
MarianneE Skrevet 4. september 2003 Forfatter #5 Skrevet 4. september 2003 Det er på godt tid at Semb slutter. Det har ikke vært annet enn skuffelser men han som landslagstrener. Og jeg mener personen i seg selv er noe av det mest pysete som er innen Norsk idrett. Han blir bare sur og grinete når reporterene spør om noe han ikke liker å blir spurt om. Tragiskt. Endelig en svarte seriøst her! Er forresten helt enig med at han er pysete, men rent faglig så oppfatter ihvertfall jeg ham som god. Men er det riktig av treneren og gå bare fordi spillerene ikke klarer og gjøre jobben sin?
Gjest Atacand Skrevet 5. september 2003 #6 Skrevet 5. september 2003 Semb klarer jo ikke jobben sin selv og da kan han ikke vente at spillerene gjør det.En annan ting er at Semb har sinne kjæledegger og tar ut de med
MarianneE Skrevet 5. september 2003 Forfatter #7 Skrevet 5. september 2003 .En annan ting er at Semb har sinne kjæledegger og tar ut de med Enig i dette. Det har vært alt for mange spillere som har blitt tatt ut, men som til daglig sliter benken i div. proff lag. Tror landslaget har veldig godt av nye spillere!
Gjest lurven Skrevet 5. september 2003 #8 Skrevet 5. september 2003 ja det er jo helt feil når en landslagsjef harsåkalte yndlingspillere som spiller ca tre kamper i året på sine klubblag.. dessuten klarer han heller ikke å kombinere det beste laget til en hver tid og lar spillerne spille i helt feil posisjoner...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå