Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har noen prøvd Declarè? Kjøpte sminkefjerneren i forgårs så jeg har null peiling.

Endret av Beauté
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har noen prøvd Declarè? Kjøpte sminkefjerneren i forgårs så jeg har null peiling.

Declarè har gode produkter, er en av de merkene jeg liker mest som selges på parfymeri. Nå har jeg jobbet med Declarè i over 2 år, har hørt masse positive tilbakemeldinger av de som sliter med sensitiv hud. Jeg har selv prøvd Stress Balance serien for min urene og sensitive hud, det viktigeste var at de ikke irriterte huden og skapet mer urenheter. Men den tok dessverre ikke knekken på kvisene, det tror jeg uansett ingen produkter ville ha klart på min hud. Absolutt en grei serie for sensitiv hud og om du vil fukte huden.

Mener du den sminkefjerneren i gel? For begge rensepreperatene deres fjerner sminke.

Skrevet

Ja. Den Gel er det jeg kjøpte. Har også sensitiv hud. Men vil gjerne bevare den fine huden under øynene, så fant ut dette var et godt valg. :)

Mener du den sminkefjerneren i gel? For begge rensepreperatene deres fjerner sminke.
Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men har ikke hørt så mye positivt om merket.

Skrevet
Ja. Den Gel er det jeg kjøpte. Har også sensitiv hud. Men vil gjerne bevare den fine huden under øynene, så fant ut dette var et godt valg. :)

Når jeg først bruker sminkefjerner, så bruker jeg alltid en gel! :) Fordi jeg blir veldig rød viss ikke.

Hugs å fukte bommulspadsene i varmt vann først, før du tar på gel! :)

Skrevet

Takk, skal huske det. :)

Når jeg først bruker sminkefjerner, så bruker jeg alltid en gel! :) Fordi jeg blir veldig rød viss ikke.

Hugs å fukte bommulspadsene i varmt vann først, før du tar på gel! :)

Skrevet

Å? Fortell.

Har ikke prøvd det selv, men har ikke hørt så mye positivt om merket.
Skrevet
Å? Fortell.

Dårlige ingredienser, mange som reagerer på det (utbrudd, kløe, irritasjon generelt), type Nivea, Loreal opplegg... Har bare hørt mye dritt om merket, men aldri prøvd selv - og kommer aldri til å gjøre det heller. Men om det funker for deg så har det vel ingenting å si hva andre mener om det :)

Skrevet

Til vanlig bruker jeg Clarins, Clinique og Decleor. Men trengte en sminkefjerner. Får se hvordan det går.

Dårlige ingredienser, mange som reagerer på det (utbrudd, kløe, irritasjon generelt), type Nivea, Loreal opplegg... Har bare hørt mye dritt om merket, men aldri prøvd selv - og kommer aldri til å gjøre det heller. Men om det funker for deg så har det vel ingenting å si hva andre mener om det :)
Skrevet
Til vanlig bruker jeg Clarins, Clinique og Decleor. Men trengte en sminkefjerner. Får se hvordan det går.

Om den ikke funker bra så anbefaler jeg ihvertfall Decleor cleansing water. Bruker den som øyesminkefjerner og den funker fantastisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...