Gå til innhold

Følelser etter brudd

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Lucas_*
Skrevet

Hei! Bruker ikke å skrive på slike sider, men slik ble det..

Skal prøve å gjøre en ganske lang historie kort.

Alt startet med at bestevennen min var forelsket i ei dame, og det var slik jeg møtte hun. Vi hadde mange fine stunder sammen, og på det tidspunktet var dette min bestevenns dame. Alt annet var uaktuelt.

Men etter vert som tiden gikk, hadde ikke hun følelser for han, og det hadde hun sagt til han.

Jeg og dama traff hverandre på fest ofte, og vi pratet med hverandre. Følelser oppstod, noe som jeg prøvde å unngå, men det var så og si umulig. Og vi rotet omtrent hver fest vi var på. Jeg hadde enda ikke fortalt bestekompisen min om dette.

Jeg og dama fikk ett slags forhold etterhvert, og hun var forelsket i meg og hadde vert det siden vi møttes. Det gikk litt raskt i svingene med henne, og jeg ba henne om å få litt tid. Vi måtte roe ned forholdet litt. Jeg holdt følelsene tilbake pga. bestekompisen min, OG at jeg hadde blitt dumpet for en tid tilbake og visste enda ikke om jeg ville inn i ett forhold. Innerst inne var jeg stormforelsket, men det var liksom noe som alltid var der og blokkerte. Jeg lovet henne å prate med kompisen min, og at alt skulle ordne seg.

Så kom nyttårsaften, jeg pratet med kompisen min tidlig på kvelden, og han sa han visste om det, og det var helt i orden. Hvilken befrielse! Det ble en kjempefest. Cognac og whiskeyflakser be tømt.

Dagen derpå kom. Og jeg fortalte henne at jeg hadde pratet med kompisen min og at vi endelig kunne "være sammen", jeg fortalte henne også at jeg hadde en vanvittig fylleangst. Men jeg visste ikke hvorfor der og da. Hun kom på besøk, og for første gang var jeg komfortabel med å være sammen med henne. Det var som om alle følelser og sinn ble sluppet fri! Jeg var forelsket. Vi hadde det kjempefint sammen, og jeg har aldri følt noe som i det hele tatt kan måle seg med det jeg følte for henne. Alt var perfekt! ... Helt til en uke senere da jeg var i Paris, (Dette blir veldig komplisert) Hun sendte mld. og lurte på om jeg hadde ligget med en jente. Jeg ble helt satt ut, og lurte på hva i alle dager dette kom fra! Jeg hadde hu dama som jeg hadde vert borti angiveleg på nyttårsaften på facebook, og spurte henne rett ut. Hun sa ja, det hadde vi gjort. JEG HUSKER INGENTING! .. Verdenen raste sammen der og da. Jeg var selvfølgelig ærlig me kjæresten min, og sa sannheten. Det hadde hendt på nachspielet, og jeg kan ikke huske noe fra det.

Hun har mistet følelsene for meg sier hun, men vi skulle prøve videre.3 uker er nå gått siden hu fikk vite det. I går gjorde hu det slutt.

Jeg elsker henne over alt på jord, så jeg sa til henne at jeg var villig til å slippe taket viss det var det hu ville. Men det vil absolutt ikke jeg.

Spørsmålet mitt er, hva skal jeg gjøre nå? vi hadde det perfekt sammen, og kan ei jente miste følelsene for meg på den måten med et knips? Jeg vet jeg har såret henne, men hu sier hun stoler på meg og har tilgitt meg, men følelsene er ikke der selv om hun ønsket det sårt. Hun vil være sammen med meg, men det føles ikke riktig. Jeg vil så gjerne ha henne tilbake, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først og fremst, stakkars dere begge to.

Dernest syns jeg du bør bruke denne hendelsen som påskudd til å ta et oppgjøre med alkoholkonsumet ditt. At du drikker deg så dritings at du ikke har snev av minne om at du har hatt sex med en jente... Blir du ikke vettskremt? Hva mer har du gjort som du ikke har snev av minne om liksom? Det er rett og slett utrolig drøyt. Sånne hendelser er noe jeg forbinder med et alkoholproblem, så: Wake up!!

Håper ellers du får henne tilbake, med følelser. Mitt råd er at du snakker ut med henne om det at du ble så full at du ikke hadde snev av kontroll eller hukommelse (er det mulig??!) og at du har bestemt deg for å leve på en litt mer moden måte (?), i håp om at hun skal få respekt for deg igjen. Så ville jeg latt henne i fred en stund. Når hun sier at hun har mistet følelser selv om hun skulle ønske de var der, så høres det ganske endelig ut. Jeg tror ditt eneste håp er å vise deg som en litt mer moden fyr for deretter å la henne i fred i håp om at hun skal savne deg og angre.

Gjest Gjest_Lucas_*
Skrevet

Ja, er enig med deg. Jeg er foresten 19 år, hun er 18. Dette er noe jeg ikke bruker å gjøre. Jeg bruker å holde meg til øl og være skikkeli på fest. Dette her var bare en utrolig glipp, å hive i seg store mengder sprit var ikke det lureste jeg har gjort, har jeg funnet ut. Jeg har lært, og jeg har lovet meg selv å ikke gjøre det igjen, med eller uten henne.

Jeg kunne aldri tenke meg å være utro med noen, og det følest som jeg ikke kjenner meg selv. For dette er ikke meg.

Når det er sagt, så takker jeg for tipset. Jeg skrev til henne at jeg forsto valget hennes, og at vi burde unngå å prate med, og se hverandre på en stund. Jeg måtte ordne i meg selv og livet mitt.

Og det er noe jeg mener å gjøre. For det jeg gjorde er ikke meg.

Gjest Gjest_Lucas_*
Skrevet
Ja, er enig med deg. Jeg er foresten 19 år, hun er 18. Dette er noe jeg ikke bruker å gjøre. Jeg bruker å holde meg til øl og være skikkeli på fest. Dette her var bare en utrolig glipp, å hive i seg store mengder sprit var ikke det lureste jeg har gjort, har jeg funnet ut. Jeg har lært, og jeg har lovet meg selv å ikke gjøre det igjen, med eller uten henne.

Jeg kunne aldri tenke meg å være utro med noen, og det følest som jeg ikke kjenner meg selv. For dette er ikke meg.

Når det er sagt, så takker jeg for tipset. Jeg skrev til henne at jeg forsto valget hennes, og at vi burde unngå å prate med, og se hverandre på en stund. Jeg måtte ordne i meg selv og livet mitt.

Og det er noe jeg mener å gjøre. For det jeg gjorde er ikke meg.

Og ja.. Det spørsmålet mitt egentlig var, er om man kan miste følelser på denne måten..?? er hun forelsket i forelskelsen kanskje? slik at om en stund vil hu kanskje sjønne at hun har følelser for meg?

Skrevet
Og ja.. Det spørsmålet mitt egentlig var, er om man kan miste følelser på denne måten..?? er hun forelsket i forelskelsen kanskje? slik at om en stund vil hu kanskje sjønne at hun har følelser for meg?

Ja, man kan miste følelser på den måten. Helt pluttselig, selv om man ikke vil det selv. Tror det har sammenheng med å miste respekt?

Gjest Gjest_Lucas_*
Skrevet
Ja, man kan miste følelser på den måten. Helt pluttselig, selv om man ikke vil det selv. Tror det har sammenheng med å miste respekt?

Ok. Jeg er fullt klar over at det er jeg som har driti meg ut. Og jeg tar konsekvensene av det. Men nå retter jeg blikket framover. Jeg har ikke lyst til å komme over denne jenta, men jeg innser at jeg må gjøre det. Men skal jeg kutte kontakten helt, og håpe hun en gang tar kontakt, eller er det å håpe for mye? Skal jeg ta kontakt etter gitt tid? Jeg trenger litt råd, for jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Gjest Gjest_Lucas_*
Skrevet
Ok. Jeg er fullt klar over at det er jeg som har driti meg ut. Og jeg tar konsekvensene av det. Men nå retter jeg blikket framover. Jeg har ikke lyst til å komme over denne jenta, men jeg innser at jeg må gjøre det. Men skal jeg kutte kontakten helt, og håpe hun en gang tar kontakt, eller er det å håpe for mye? Skal jeg ta kontakt etter gitt tid? Jeg trenger litt råd, for jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre.

Jeg trenger virkeli noen råd. Jeg elsker henne over alt på jord! Vil ikke miste henne. Jeg sjønner at det er en prosess som kan få to utfall, og at jeg må ta den tiden til hjelp. Men hva skal jeg gjøre imens? Vi hadde det perfekt sammen, og det syntes hun også.Elsker henne så utroli høyt! Det som er frustrerende er at det var jeg som fucket opp, og det er jeg som sitter igjen såret. Jeg vil henne det beste, og hun fortener aldri å bli såret slik igjen. Jeg VIL at dette forholde skal være for evig og alltid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...