Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, lurer litt....

Hva vi dere si er defenisjonen på at en er sammen?

At en er blitt enige og snakket om det, at en har datet en viss stund?

Hva mener dere?

Ingvild

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

"Oppskriften" for når en er sammen eller ikke varierer nok veldig. Finnes ingen fasit her... Defor kommer jeg med et par eksempler i stedet!

For fem år siden, da jeg var ung og uerfaren (vel, jeg er fremdeles ung og uerfaren :wink: ) trodde jeg at jeg var sammen med en fyr; Vi overnattet hos hverandre, holdt hverandre i hendene, kysset, ga hverandre kjælenavn, fant på ting sammen, osv. Men nei, vi var visst ikke sammen likevel, jeg var bare elskerinna hans, jeg, sa han! (Dette fikk jeg vite etter at han prøvde å sjekke opp en bekjent av meg) :x Det ble fort kroken på døra for han, ja.

Ellers så har jeg bare hatt et langvarig, seriøst forhold bak meg. Vi var venner i begynnelsen, men jeg hadde bestemt meg for at han ville jeg ha. Og etterhvert (ved hjelp av litt god gammeldags kvinnelist for å forføre han) ble han forelska i lille, fantastiske meg. Vi hadde en laaaang prat etter en grusom krangel hvor vi begge fortalte om følelsene våre for hverandre og så ble vi sammen!

Skrevet
Vi hadde en laaaang prat

Ja, kommunikasjon, kommunikasjon og kommunikasjon!!!!

Skrevet

Har hørt noen gutter som har noe om at hvis man holder hender offentlig, DA er man sammen. De var voksne, assa.

Ellers er det jo en ganske fin samtale å spørre om noen som svermer rundt deg om han vil være kjæresten din.. og se hvor sjarmert han blir.

Gjest Zalomine
Skrevet

For å være "sammen" må man ha snakka om det, etter min mening, rett og slett, den ene har spurt om "vil du være kjæresten min?" "skal vi være sammen?" eller noe i den duren, og den andre svarer "ja" :)

Skrevet
Hei, lurer litt....

Hva vi dere si er defenisjonen på at en er sammen?

Jeg har lenge lurt på det samme!

Følte meg ganske :rodme: en gang jeg fikk spørsmålet "Hvor lenge har dere vært sammen?" og jeg ikke kunne svare. :ler:

Jeg visste jo når vi traff hverandre, men ikke den nøyaktige datoen og klokkeslettet for når vi "ble sammen".

Jeg har forresten enda ikke forstått hvordan folk vet sånne ting. Altså den nøyaktige datoen og klokkeslettet...

Men, men. Dette er vel bare enda et av mange områder der jeg føler meg helt :eeeh: i forhold til "den gemene hop".

Skrevet

Takk, jeg følte meg litt alene en stund her! :)

Skrevet

Man er sammen når man er enige om at man er sammen. Det må være sagt spesifikt før jeg regner meg som sammen med noen. Før det er jeg singel (selv om det kan dukke opp forpliktelser før den tid...)

Skrevet

jeg og dama har heller ikke noen spesiell dato da vi ble saman..

såpleierbare å si ca

Skrevet

Nå ble jeg plutselig i tvil her om sambo og jeg egentlig ER sammen?! Vi har aldri "spurt" hverandre og har ingen dato for når det skjedde.

Skrevet
Nå ble jeg plutselig i tvil her om sambo og jeg egentlig ER sammen?! Vi har aldri "spurt" hverandre og har ingen dato for når det skjedde.

Samme her.

Jeg merket vel at vi var sammen den dagen han flyttet inn.

Dvs. den dagen han begynte å flytte inn.

Og datoen vi ble sammen er vel det samme som den datoen vi møtte hverandre. En uke etterpå flyttet han inn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...