Gjest Gjest_Eirin_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Hei, jeg er ei jente på 15 som sliter med store pupper. cupen min er EE. resten av kroppen min er st. 38 (eller M) og derfor sliter jeg med å finne gode BHer og Bikinier. jeg har fått det til å hate å shoppe på BHer og bikinier, så vet noen om noen kjekke butikker eller nettbutikker som har fint undertøy som kan passe meg? jeg er DESPERAT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) Jeg har også en størrelse som ikke alle har, og jeg kjøper ALDRI ALDRI AAAAAAALLLLLDRIIIIIIIIIIIII BH på HM, Cubus, Lindex OSV OSV. Get used to it. BH er noe du må putte litt penger i. Du vil vel ikke kjøpe sko i str 45 om du bruker str 38? Innlegget er endret iht reglene Bond, mod Endret 31. januar 2010 av Bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jade Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 Ikke kjøp på internett. Gå inn på gule sider og finn en ren undertøysforetning i byen der du bor. Gå inn på dagtid når en av de erfarne jobber der (altså ikke bare "kveldshjelpene" (studenter)). Få hjelp til å finne din riktige størrelse og til å finne en fasong/modell som gir god støtte, komfort og pene pupper Disse butikkene selger som regel badetøy også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå