Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sitter på pcen og mister alt håp for å finne noen :/

nesten det samme for meg

Anonym poster: 25b44e2c88c1a9ea59c83959078ce772

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske at jeg noensinne har hatt en så asosial helg, men det er vel greit å slappe av litt innimellom og.

I dag har jeg sovet lenge, ryddet i klesskapet og vasket grill. Nettopp spist middag, og håper jeg kommer meg på trening i løpet av kvelden...

Anonym poster: 072e9db2b852b8cf64625a7b99a95ab9

Skrevet

Har vært på fjelltur i dag, og nå vet jeg det er besøk på vei. :lur:

Så får jeg nyte det fysiske om ikke annet... *sukk*

Gjest "gjest"
Skrevet

Har vasket kjøkkenet og sitter nu og hygger med en kopp kaffe.

Gjest Anuket
Skrevet

Har gått tur langs Fjellveien og fått vasket litt klær. Skal rydde, så se en film og strikke etter hvert :)

Skrevet

Har brukt 6t i dag på å ta 6 sikkerhetsklareringer.

Er ikke bare, bare å være sommervikar når man må gjennom alt det stoffet.

Skrevet

Litt husarbeid, litt latskap, litt rapportskriving og banning over rare ting i word. I går var jeg i bursdagsfest, så har hatt en fin helg, egentlig :)

Gjest NozMonster
Skrevet

Starta dagen med 2 kaffekopper mens jeg leste 3 aviser, før jeg dro på marked på Blå og på Grûnderløkka og hang litt i Birkelunden (parken).

Koselig søndag :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Sov lenge.

Kjørt MC.

Trent.

Sett på tv.

Spist mat.

Vasket/tørket støv.

Vasket klær.

Anonym poster: cc10e8e0c52dc8c5142d05ace0797367

Skrevet

Vært på besøk, vasket og solt meg :)

Skrevet

Lurer på om jeg skremte av et mulig kjæreste-emne med en litt grafisk melding som jeg trodde hun skulle takle men har enda ikke hørt noe fra henne på ei stund :D (sendte ikke et penisbilde alså :P)

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Lest bok, vasket litt og skal ligge på sofaen og se fotball. Avslappende søndag :)

Gjest padawan
Skrevet

vært på hytten og er kommet hjem igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Hatt en skikkelig asosial helg her. Bare vært hjemme/gjort ting aleine - studier, jogging, handling, diverse kokkelering. Akkurat nå sitter jeg egentlig og skriver i forbindelse med studiene, og drikker en litt mislykka smoothie. Skulle kanskje på date i går, men det var vel i overkant å forvente at han skulle orke etter Styrkeprøven... kunne møtt en "nr. 2", men det frista ikke gitt.

Forrige uke var i overkant sosial, så egentlig greit med en pause. Invitert på helgetur av daten neste helg, men tror ikke det passer.

Anonym poster: fb0a422b7393178ea447197b39a06078

Skrevet

fant ingen annen tråd om dette, så jeg starter en ny:)

jeg er syk så jeg skal bare være hjemme å slappe av, ser tv og film. og prøve å rydde litt:)

Jeg har hatt en deilig avslappende søndag sammen med broren min som jeg ikke hadde sett på et halvt år :)

Skrevet

Idag har jeg gått to turer med hundene mine, øvelseskjørt noe, tatt sol, spist kjedelig middag, og nå koser jeg meg med kvinneguiden mens jeg har en film på nedlasting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...