Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Søndag og singel er jo ikke noe stas? :sukk:

Sitter hjemme og dag(kvelds)drømmer. :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Trist :/ Alle fortjener å ha noen som er glad i dem, så prøv å ikke bli involvert om det er slik du føler. Hjelper kanskje litt akkurat nå men vil bare ha det værre etterpå. Har vurdert det samme selv (ta kontakt med første kjæresten) men vet det ikke vil komme noe godt utav det så har heldigvis ikke tatt kontakt.

Håper bare at det er magefølelsen min som er feil men tror nok ikke jeg kommer til å høre mer fra dama jeg liker. Og jeg som følte vi kom så godt overens :/

Gah, gjør meg selv gal. Sjekker mailen hver time om hun har sendt melding, føler meg som en desperat idiot. Har hatt det greit nok alene så langt (ikke awesome men klart meg) men nå fikk jeg håp om at det kunne bli noe med denne jenta. Tror jeg bare må slutte å få opp forhåpningene mine, blir altid bare skuffa :/

Hehe, jeg sjekker facebook hele tiden! Blir helt gal av det :P Føler meg som en desperat fjortiss! Og jeg blir furten når han sier noe først, gjerne med et spørsmål, jeg svarer og spør han om noe, eller sier noe han kan respondere på... og så? Er det stilt fra han! Æsj :/

Det er vanskelig å ikke få forhåpninger. Det funker aldri for meg :/ Selv om jeg går rundt å sier *ikke få forhåpninger nå, IKKE få forhåpninger* til meg selv, ender jeg alltid opp med å bli skuffa likevel :P

Håper det ordner seg for deg! :) Eller jeg vet det gjør det, det er bare litt vanskelig å tro det på en ensom søndag i juni når man sitter våryr alene med så mye kjærlighet i gi ;) haha

Skrevet

Haha, er liksom det. Begynner å bli veldig utålmodig, har ikke kost eller vært intim med ei jente på 4 mnd og begynner å ta på. Skulle bare ønske jeg hadde noen i armkroken og kjæle på og kose med, men det blir sikkert lenge til desverre.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

uff ja, trenger kos! Drar hjem til bygda neste uke og der er det lite fisk i havet for å si det sånt. Så jeg får bare vente til august før jeg kan sikle frustrert videre på mr. handsome..

AnonymBruker
Skrevet

En bra singelsøndag her :) Var ikke ute i går, så slapp å være klein.

Først en lang joggetur, og deretter en liten tur på jobb.

Etter middag var jeg på kino med noen venner og en lite glass vin ute etterpå.

Gjest padawan
Skrevet

Hjulpet lillesøs og svoger med å male hus.

AnonymBruker
Skrevet

Sitter her frustrert med altfor høye forhåpninger altfor tidlig jeg også... :sjenert:

Må nesten le litt av meg selv, at jeg aldri lærer! ;)

• Liker 1
Skrevet

SKal vi se ..hva gjorde jeg på søndag..

Jo jeg tilbrakte hele formiddagen i sengen..men ikke min seng, og ikke alene :lur:

Etterpå ble det en tur på jobb og bursdag til min nevø ;)

Skrevet

Gleder meg til søndag, det er ihvertfall sikkert!

Skrevet

Puh, vasket og polert bil. For hånd!

*flink*

AnonymBruker
Skrevet

Var ute på date i går, det ble sent og hyggelig (men ikke noe klining), så har brukt dagen i dag på å komme meg hjem, slumre på sofaen, spise og surre. Skulle ha gjort en del skolearbeid og annet, men kvelden er ennå ung...

Skrevet

Har lest litt, vært på en liten konsert med broren min, og leser litt igjen nå. Merker at jeg ikke er så motivert til å lese i dag, men får litt ut av det i det minste.

Gjest padawan
Skrevet

var på fest i Lunde og brukt dagen på å komme i form igjen og dra hjem til Oslo.

Skrevet

Har vært med en venn på tur 12 mil hver vei for å se på noe som kanskje skal kjøpes. Fin biltur med musikk og skravling også tok vi den lange, kronglete og koselige veien hjem, den som er litt kortere men tar en time lenger :ler:

Så har jeg laget god søndagsmiddag; kjøttkaker, poteter, saus, tyttebær og erter, og til sist har jeg hjulpet noen å vaske ut av et leid lokale.

Fin søndag, ikke lyst på mandag i morgen!

Skrevet

Jeg har jobbet fra 10-22. Så nesten ikke et annet levende menneske på jobb, så det var litt asosialt. Men fikk gjort det jeg skulle.

Nå skal jeg nyte siste rest av helg med et glass vin og noe sløvt å se på. Må opp til i morgen, så kan dessverre ikke nyte det altfor lenge...

Skrevet

Spiser litt sjokolade, onanerer ekstra mye og setter på noe kinky på pcen :fnise:

Fakta.

Skrevet

Spasertur i regnvær, og dernest litt "førstehjelp" på sykkelen (håper luften holder seg i dekkene nå). Har nemlig en vag plan om å begynne å sykle til jobben de dagene jeg ikke vet jeg skal gjøre noe rett etter jobb.

Skrevet

Husarbeid, brødbaking og surfing på nettet :)

Skrevet

Bare slapper av og nyter søndagen hjemme for en gangs skyld. Herlig :) !

Skrevet

Sitter på pcen og mister alt håp for å finne noen :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...