Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mååå...vaskeeee...!

Kan noen sparke meg opp av sofaen?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alva, opp av sofaen, finn frem moppen ;)

Her suger søndagen like hardt som lørdagen. Blir vel det vanlige, trene, rydde, vaske, forberede seg på mandag.

Skrevet

Alva, opp av sofaen, finn frem moppen ;)

Her suger søndagen like hardt som lørdagen. Blir vel det vanlige, trene, rydde, vaske, forberede seg på mandag.

Takk for dytten! Håper du får en fin dag Envy, tross alt :)

• Liker 1
Skrevet

Skulle vært på golfbanen, men forsov meg såpass at jeg mistet piffen. Det er et stykke å kjøre dit nemlig. I stedet ble det vandring rundt i nærområdene. Vel hjemme var blodsukkeret gått helt i kjelleren, så det ble et par brødskiver og deretter en dusj. Konsekvens: det blir ennå en stund til middagen ;) .

Skrevet

Drar på operaen og ser askepott med fire fine piker og en fin bror! Just another normal sunday. :fnise:

(på barkrakker med begrenset sikt, skal nevnes!"

Gjest Anuket
Skrevet

Pensum, litt surfing og en episode av GoT :)

Gjest Elissima
Skrevet

Prøver å lese til examen men det går heller dårlig..

Skrevet

I dag har jeg sovet lenge, dusjet, spist god mat, ryddet og vasket litt, dillet masse på nett, snakket litt i telefonen. Deilig lat søndag :rodmer:

Skrevet

I dag har jeg vært på flydag, løpt etter mine tantebarn og spist middag hos mor & far :) Gruer meg litt til jobben i morgen, vil ha mer fri!!

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Sovet lenge, vasket kjøkkenet, vasket badet, surfet på nettet, sett på serier, tenkt på han som ikke tar kontakt, sendt flørtete meldinger med han som tar kontakt (uff ja..), spist for masse usunn mat...

Hva som egentlig var planen? Stå opp tidlig - lese til eksamen - ikke fundere over gutteproblemer!

Blææh... søndager!!

Skrevet

Sittet på PCen hele dagen, føler meg ensom og seksuelt frustrert :/ Skal på date til uka som jeg er ekstremt nervøs for, håper det kanskje kan utvikle seg til noe men er veldig skeptisk. Snakker også med ei på nett som jeg er mer interessert i men hun virker til å mista interessen selvfølgelig :(

Så alt i alt, ikke glad som en østers.

Skrevet

ehh sitter no her da :)Skal prøve å gjøre noe nyttig :)

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Men du har en date da! :D

misunnelig...

Skrevet (endret)
:fnise: Endret av LYSVING
Skrevet (endret)

Første daten på et halvt år, problemet er bare at jeg tror hun ser ganske annerledes ut irl enn på bildene sine. Blir vel 4. dama jeg har datet i løpet av livet mitt så kan si at jeg ikke akkurat har mye hell i kjærlighet :/ Er veldig trist akkurat nå av en eller annen grunn, har egentlig bare lyst å grine :(

Har bare lyst på noen å ta vare på, være glad i, kose med og som liker meg for den jeg er, skulle ikke tro at det skulle være så vanskelig å finne.

Endret av Nessy
  • Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet (endret)

Uffda :( Søndager er litt sånn.. man sitter alene, og tenker og funderer :(

Men du må ha positiv innstillig, og gjøre det beste ut av det. En date er bedre en ingen date!

Kan jo hende hun ser bedre ut enn på bildene :P

Edit: Det er mange oss som trenger at noen er glad i oss. Det er like vanskelige å finne dere.

Endret av LillaGorilla
  • Liker 1
Skrevet

Har desverre ikke opplevd at jentene jeg har møtt har sett bedre enn ut på bildene sine, 2 av 3 av de jeg har truffet på nett har ikke sett ut som bildene sine. Så er desverre veldig skeptisk. Vet at utseendet ikke er alt men ønsker jo en kjæreste jeg finner tiltrekkende.

Er bare litt ekstra lei akkurat nå fordi hun ene jeg snakker med på nett sin interesse virker til å dabbe av og jeg synes hun virka som ei kjempejente. Sjelden noen jenter gidder å snakke med meg på nett og hun her var faktisk en av de få jeg fant tiltrekkende utseendemessig og personlighetsmessig.

• Liker 1
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Jeg skjønner :/ Og jeg er enig, utseende teller. Å påstå noe annet blir feil.

Kjenner meg godt igjen i det siste du skriver! Har det akkurat på samme måten :( Mye initiativ fra han i begynnelsen, nå har det dabbet av. Jeg er irritert og har derfor begynt å flørte med en gammel bekjent jeg vet jeg ikke har godt å involvere meg med igjen. Dumme meg. Men han tok kontakt ut av det blå, og det var jo hyggelig. Men føler ikke at noen av dem er ordentlig glade i meg, og ser meg og verdestter meg for den jeg er...

Skrevet (endret)

Trist :/ Alle fortjener å ha noen som er glad i dem, så prøv å ikke bli involvert om det er slik du føler. Hjelper kanskje litt akkurat nå men vil bare ha det værre etterpå. Har vurdert det samme selv (ta kontakt med første kjæresten) men vet det ikke vil komme noe godt utav det så har heldigvis ikke tatt kontakt.

Håper bare at det er magefølelsen min som er feil men tror nok ikke jeg kommer til å høre mer fra dama jeg liker. Og jeg som følte vi kom så godt overens :/

Gah, gjør meg selv gal. Sjekker mailen hver time om hun har sendt melding, føler meg som en desperat idiot. Har hatt det greit nok alene så langt (ikke awesome men klart meg) men nå fikk jeg håp om at det kunne bli noe med denne jenta. Tror jeg bare må slutte å få opp forhåpningene mine, blir altid bare skuffa :/

Endret av Nessy
Skrevet

Jobbet noen timer i natt/dagtidlig, ryddet, vasket klær, tatt en høneblund og snekret :)

Skulle vel heller hatt en partner :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...