Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trener, studerer litt og slapper av :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

har planer om å være minst mulig sosial og se færrest mulig mennesker idag! men jeg må en tur hjem til mammsru å klippe henne og gå en lang tur med voffsen min som bor hos henne. og etter det skal jeg bare komme meg raskest mulig hjem å skrive masse på KG og se på Tv!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp vært en tur på Grünerløkka. Der ble det sen frokost på Kaffebrenneriet, og et par gode kjøp på bruktmarkedet i Birkelunden.

Deilig vær i dag! :jepp:

Skrevet

Våkna trøtt som en dupp. Ikke nok med at vi stilte klokka så det ble tullete døgn av den grunn, men jeg ble sittende oppe til langt på natt og bla i en serie gamle bilder jeg kom over på nett.

Etter frokost og et par kaffekopper (det hjalp) så satte jeg meg til ved PC'n for et lite dataprosjekt som jeg har lovet å hjelpe en kollega med. Vi får se om han aksepterer mitt kreative forsøk. Fikk nå sendt det avgårde i allfall.

Hadde ikke guts til å ta noen skikkelig søndagstur, så det ble bare på med MBT skoene og en liten rusletur i byen for å få litt frisk luft. Hvis jeg nå får vasket badet og deretter laget middag (eller omvendt) så blir det garantert sofaen og meg resten av dagen.

Gjest padawan
Skrevet

nettop kommet hjem fra en fototur til Horten, Åsgårdstrand og lignende. perfekt vårvær å være ute i. blir nok noen serier og sånn etterpå.

Skrevet

Sov ut etter nattevakt, og nå rydder jeg klesskapet. For et mareritt :skratte:

Skrevet

Spist middag med et vennepar.

Gjest padawan
Skrevet

sovet lenge, sett på tv, blitt ferdig med fire utkast til nytt design til hjemmesiden min, gått en lang tur og spist. jeg tror det oppsummerer det meste av dagen.

Skrevet

Ut på tur. Fant meg en fin solhelling og satt med nesa vendt mot sola en stund til det kom noen skyer og saboterte opplegget.

Skrevet

Fyllesjuuuuk.

Synes synd på meg selv, ta en pris og se på paradise hotel til jeg sovner :jepp:

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

sovet lenge, sløst bort litt tid på kg, dro å besøkte min tante som har blitt dement i skremmende ung alder :sukk: så kom jeg hjem igjen for å se på "det regner kjøttboller" og surfe mere på kg!

Endret av NozMonster
  • 3 uker senere...
Skrevet

Vasket og ryddet hybelen etter vors i går. Var med noen venner og dro på visning. Nå er det Nip Tuck som ruller over skjermen :-) En rolig dagen-derpå-søndag.

Skrevet

En tur på golfbanen. Trim og frisk luft.

Skrevet

Ligger sjuk på sofaen. Har gjort det i hele dag :forkjola:

Skrevet (endret)

Jaja, så var det søndag igjen, og jeg er visst fortsatt singel... jippi...

Bråvåknet 08.00, etter 4 timer søvn, har ikke sovet vettugt ei jævla natt på 4 måneder og 28 dager.

Fant telefonen og der lå det 8 ubesvarte og et lass meldinger fra flørten - litt for masete for min smak :gjeiper:

Startet dagen med egg, bacon, tomatbønner, 1 liter vann og en banan, spiste ikke lunsj eller middag i går.

Lå en time på sofaen før jeg syklet en 2-timers tur, kom hjem, dusjet, staset meg opp med planer om litt sosialisering.

Satte meg i bilen, men svingte "feil" vei i innkjørselen og dro til fjells, gikk en 4-timers fjelltur, stakk innom mine foreldre og byttet dekk på de 3 bilene deres og spiste et par koteletter.

Så dro jeg innom eksen for å hente de siste sakene mine, men hun var ikke hjemme - oi, hun brøt en avtale, ja det var noe nytt! :klaske:

Dro hjem igjen, ryddet opp etter helgens strabaser og kastet meg på sofaen.

Skal straks stå opp igjen og vaske dekka mine og rydde opp ute, så blir det kanskje tid til en halvtime på sofaen før senga kaller!

Jeg er så glad i søndager, jeg er så jææææævli glad i søndager..... :roll:

Endret av Bud
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sto opp kl 10, mediterte 20 minutter, spiste god frokost med varme rundstykker og ferskpresset juice, vasket opp, lagde knekkebrød, var med på dugnad, pratet med søte naboer, fikk melding med klare hint om framtidig klining av en jeg har vært på date med (søt fyr, men noe seriøst er uaktuelt), mediterte igjen, lagde middag med laks og grønnsaker, sittet på nettet, skal ordne noe skatte-greier...

Kjempefin søndag :) Jeg skulle ønske jeg hadde flere å være sosial hos i nabolaget, for det kan noen ganger bli litt mye alenetid, men jeg har det stort sett supert som singel.

Skrevet

Artig å lese om en guttedag, Bud. :gjeiper:

Jeg har studert, spist middag med familien, gjort et halvhjertet forsøk på å lese litt mer, tatt sol og handlet litt og skal nå forsøke en time eller to med lesing før natta.

Skrevet

Ligger sjuk på sofaen. Har gjort det i hele dag :forkjola:

:troest:

Stod opp langt utpå dag.

Dusja.

Rusla et tur rundt i byen, kjøpte en avis og litt smågodt. Dro hjem, spiste smågodt og leste avis.

Sitter nå på nettet mens jeg ser på tv.

En helt vanlig søndag.

AnonymBruker
Skrevet

Etter en lang frokost dro jeg avsted for å se min datter delta på stevne. Etterpå ble det hagearbeid en times tid, soling, middag og familiebursdag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...