Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Gjest Elissima
Skrevet

Har vært på trening og skal nå gjøre litt skolearbeid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært ute og gått tur. Første skikkelige tur siden forkjølelsen slo meg ut for en måned siden. Øyner håp om overlevelse nå ;) .

Og så har jeg saltet og pepret steika som straks skal stappes i en leirgryte og settes i stekeovnen :spise: .

Gjest padawan
Skrevet (endret)

var hjemme i 7-tiden fra fest så bruker dagen på restitusjon.

Endret av padawan
Skrevet

Var på pastasentralen i Bergen med familien :)

Gjest Marregutt
Skrevet

Hos min mor på sykehuset, for så å se film med kompiser :kaffekopp:

Gjest Anuket
Skrevet

Ute med en venninne, middag og kino. Helt greit det :) Nå blir det å hoppe i sengen med varmeflaske og en episode Cold Case for jeg skal :natti:

Skrevet

Vært en tur innom reiselivsmessen - kom hjem med en pose full av brosjyrer. Snart middag også film ikveld. :popcorn:

Gjest padawan
Skrevet

Hvor er det neste reisemålet ditt?

Jeg har sovet lenge etter å ha vært natteravn. Vasket alle glass i glass-skapet mitt i stuen og e på vei til middag.

Skrevet

Sov (altfor) lenge, deretter har jeg kjempet med å legge opp noen IKEA gardiner som jeg kjøpte for *kremt* snart 2 år siden.

Kom noenlunde velberget i havn. De ble ca. like lange i allfall. e-bok og TV resten av dagen. Burde vært ute og gått meg en tur, men kjenner ikke at jeg gidder nå etter gardinkampen. :fnise:

Skrevet

Hvor er det neste reisemålet ditt?

Det er det store spørmsmålet!

Skrevet

Vært en tur innom reiselivsmessen - kom hjem med en pose full av brosjyrer. Snart middag også film ikveld. :popcorn:

Ånei... det glemte jeg :kjefte:

Har pakket klær i kofferter og sekker, snart klar for flytting. Og vært på KG og fått uvenner :sjenert:

Snart lage middag, og så se på TV resten av kvelden...

Gjest SemperFi
Skrevet

Ånei... det glemte jeg :kjefte:

Har pakket klær i kofferter og sekker, snart klar for flytting. Og vært på KG og fått uvenner :sjenert:

Snart lage middag, og så se på TV resten av kvelden...

Hvem har du blitt uvenn med sa du?

Gjest Elissima
Skrevet

Gikk en lang skitur i dag med en venninne. Så leste jeg litt skolerelatert stoff og nå sitter jeg og zapper.. bare dritt på tv jooo :popcorn:

Gjest SemperFi
Skrevet

Gikk en lang skitur i dag med en venninne. Så leste jeg litt skolerelatert stoff og nå sitter jeg og zapper.. bare dritt på tv jooo :popcorn:

21.00 Mythbusters (161) på Discovery. :)

Skrevet

Familiebesøk tidligere idag, og nå prøver jeg å slappe av foran TVen etter en dårlig natt :veslejenta:

Skrevet

Jeg har jobbet et par timer, vasket klær, støvsugd og satt igang en noe ambisiøst tegneprosjekt. Nå ser jeg NCIS og drikker helgens dose av pepsi max. Fint med søndag!

• Liker 1
Skrevet

Jeg sovnet foran TV'n i går natt, så våknet uggen og trøtt altfor tidlig på sofaen. Har ryddet, stullet og stelt her hjemme, vært altfor mye på nett, også har jeg spist middag hos foreldrene mine og snakket med en venninne på telefon. Nå drikker jeg te med ingefær og chili i håp om at gryende halsvondt skal forsvinne, mens jeg ser den utrolig tåpelige Shopoholiker-filmen og tenker på at jeg bør legge meg snart. Jaja, snart søndag igjen vel? :sjenert:

Gjest "gjest"
Skrevet

I dag har jeg hatt middagsgjester, surfet litt, fått gjort unna klesvask og kult den med tv-serien jeg kikker for tiden.

Skrevet

Rolig helg. Omtrent like deler med å pleie hangover fra fredag, rydding av huset, og å se hele sesong 7 med HIMYM.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...