Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor skal du?

Skal på en rundtur på 3 av kanariøyene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt hele dagen på å spille Skyrim :ninja:

• Liker 1
Skrevet

Skal på en rundtur på 3 av kanariøyene.

Karanriøyene og Balearene er de eneste stedene jeg ikke har vært i Spania.

Skrevet

Jeg lå som et slakt på sofaen, spiste kinamat og så på tv-serier, før jeg la meg kl 17 og stod opp igjen kl 06. Slitsom helg!

Skrevet

Enten på besøk til noen kompiser for å game med de, eller besøk av noen venninner der vi snakker om alt og ingenting. Eller rett og slett bare bruke dagen på meg selv med egenpleie, ansiktsmaske, trening, filmer. Eller om jeg har en kosevenn så bruker jeg søndagen med den personen.

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Sliten og trøtt etter julebord igår. Begynt på julevasken. Nå er det snart middag også blir det film ikveld :popcorn:

Gjest Tidssone
Skrevet

Prøvejulemiddag, trening, solarium, kaffe med venninne. En fin søndag.

Skrevet

I dag har jeg vært og pakket inn båten i presenning for vinteren, og etter det så har jeg plundret med å få dyttet en e-bok inn på ipad'en. Ikke så lett når man ikke har prøvd det før, men klarte det omsider.

Skrevet

Idag har jeg vasket badet, rydda og bakt julekaker :)

De fleste søndager er dog ikke like konstruktive. Vanligvis er det avslapning foran tv/pc noen timer, jobbing med lekser, lage god middag og slappe av resten av kvelden :gjeiper:

Skrevet

Malt lister og vegger. Ganske lei maling nå :sukk:

Gjest padawan
Skrevet

er på besøk hos venner. Vi har sett ferdig Game of thrones og pilset.

Skrevet

Idag har vært en herlig da.Starta dagen med å få en dyprens, litt voksing, samt bli sminket, etterfulgt av en tur på restaurant så til sist en tur på storo :)

Gjest finurlig
Skrevet

Har tatt lazy sunday til nye høyder og sett film og spist god mat med fyllesyk venninne :)

Skrevet

Handlet julegaver - som skal pakkes inn nå. Ser på Nobel fredspris konserten. :popcorn:

Skrevet

Sov lenge, var på jobb og fikk unna masse om har tynget meg, i fred og ro, dro innom foreldrene mine på vei hjem og fikk middag og ble der et par timer. Nå er jeg hjemme og skal vaske en eller to maskiner, pakke til jobbtur og legge meg. :)

Skrevet

Vært på visninger og på senteret å sett etter julegaver. Uten hell..

Skrevet

Jeg har sover lenge, slappet av og gjort ca ingenting før jeg dro til en venninne på julekakebaking. Det ble veldig gode julekaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...