Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sliten etter bursdagsfest igår. Frosen pizza, brus & potetgull mens jeg ser film :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tidssone
Skrevet

Litt bakpå etter vennemiddag med vin i går. Kjempekveld med fullstappet kjøkken, voksne, ungdommer og barn.

Har egentlig bare skrevet litt på en oppgave og drukket kaffe med en venninne i dag. Lest bok, lagd middag, sludret med ungene.

Skrevet

ååå for en kjedelig dag! Prøvde meg litt på Møteplassen idag fordi jeg kjedet meg, men jeg kjedet meg bare enda mer :lete:

• Liker 1
Skrevet

Lest til eksamen! :) Eksamensperioden er offisielt fullt i gang, så jeg blir vel i singeltilværelsen noen søndager til tenker jeg :sjenert:

Gjest "gjest"
Skrevet

Tok imot besøk av et par kamerater og spist pizza og sett filmen Pulp Fiction.

Skrevet

Møteplassen er veldig intetsigende.

:Nikke:

Gjest padawan
Skrevet

Møteplassen er veldig intetsigende.

jeg synes egentlg alle sjekkesteder på nettet er det.

Skrevet

Jeg lå på sofaen og fylle-angsten rev i kroppen min og lovet meg selv dyrt og hellig at jeg ALDRI skal drikke mer...

Skrevet

Det har vært den STORE husmorsdagen! Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden :popcorn:

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg har vært på søndagsmarked på blå, og en skikkelig sightseeing runde rundt i oslo på vei hjem :jepp:

Skrevet

idag lider jeg meg gjennom tidenes fylleangst. Håper det blir leeeenge til neste gang.

Skrevet

Kom hjem ved 10-tiden etter å ha tilbragt natta sammen med ei jente jeg møtte på byen. Gikk til sengs da jeg kom hjem, og stod først opp igjen ved 15-tiden.

Siden den tid slappet av på sofaen mens jeg surfer, lytter til musikk og titter litt på tven.

Slik går no' dagan! :fnise:

Skrevet

Har vært på reisefot. Var utenbys i bursdagskalas i går og det har tatt halve dagen å komme seg hjem igjen.

Skrevet

Jeg ville gjerne spille Skyrim, men akk nei. Hadde alt for mye annet tull å gjøre til å ha tid til det. Om det er bra eller dårlig er jeg nå ikke helt sikker på...

Skrevet

Vaket klær og hentet frem sommerklær siden turen går sørover neste uke. Og funnet frem kofferten. Sakte begynt å pakke.

Nå skal jeg nyte en rolig kveld :popcorn:

Skrevet

En times spasertur i tåkehavet, deretter daffing foran PC, middag og som middagshvil fikk jeg lest noen sider i boka jeg holder på med. :veslejenta:

Skrevet

Vaket klær og hentet frem sommerklær siden turen går sørover neste uke. Og funnet frem kofferten. Sakte begynt å pakke.

Hvor skal du?

Jeg har sovet lenge etter å ha vært natteravn i natt. Er borte på middag og skal ta noen bilder i sentrum på vei hjem.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

fant ingen annen tråd om dette, så jeg starter en ny:)

jeg er syk så jeg skal bare være hjemme å slappe av, ser tv og film. og prøve å rydde litt:)

Vel. har jobba.. og nå er jeg her..

Skrevet

Jeg hadde frokostbesøk av en venninne, etter det har jeg vasket klær og snakket en del i telefon. Så har jeg trent en times tid, og nå skal jeg spise sushi og se litt på tv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...