Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dovner meg. Var på fest med jobben i går kveld og selv om jeg var hjemme i rimelig tid og ikke drakk alkohol så har jeg vært passe småtrøtt likevel. Ble en rusletur i formiddag, for å få litt frisk luft - ellers ingen action i heimen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryddet i leiligheten. Nå er det middag. Også konsert ikveld.

Gjest padawan
Skrevet

har nettop hatt familien på middagsbesøk. nå er det avslapping for å komme meg etter gårsdagen.

Skrevet

Idag så jobber jeg. Litt kjedelig egentlig.

Skrevet

Ryddevaskeklesvask

Bake pizzadeig, eplekake

Ekskone-kaffe-og-kake-besøk, hun ble til middag

Og nå har hun reist, barna er i seng og rødvinsglasset er fylt opp

Så blir det litt jobbing (jeg må slutte med å si "du har det mandag morgen" når folk ber om ting), og så et glass til før sengen

Skrevet

idag har jeg hatt en skikkelig deilig søndag, fått permanent vippebøy, og vært ute og spist :)

Skrevet

Koser meg med diverse gammel musikk/videoer på nett... :)

Har tenkt tanken på å lage middag, men det kan jeg jo alltids gjøre en annen dag også. En bra søndag er det.

• Liker 1
Skrevet

Har vært med på håndballkamp(er skadet så kan ikke spille selv), trent travhestene og nå er det avslapning resten av kvelden :)

Andre kvelden helt aleine i nytt hus, litt skummelt ennå, men venner meg nok til det..

Skrevet

Jeg sitter å Facebook-flørter.. Kanskje mine singelsøndager er talte..!? :D

• Liker 2
Skrevet

Har vært på kjempekoselig og aktiv tur med barna, lagd og spist kjempegod middag, sløvet, sett TV, dillet på nett. Nå betaler jeg regninger og rydder i papirbunker :) Fin søndag :)

Skrevet

Husarbeid, serietitting og trening :)

Deilig med en søndag uten å være fyllasjuk.

Skrevet

Nå er jeg på toget hjemover. Jeg er såååå trøtt! :Gjesp:

Skrevet

:ball: Vært på Lerkendal med gode venner og sett Brann knuse Rosenborg!! :danse::danse::danse:

Fantastisk bra søndagsunderholdning!

Skrevet

:ball: Vært på Lerkendal med gode venner og sett Brann knuse Rosenborg!! :danse::danse::danse:

:sur:

Skrevet

Var og badet med barna mine, spiste søndagsmiddag, ryddet i leiligheten, så en film, så en episode av House og var i seng 2145.

Skrevet

Studert (rekkevidden av kontrollansvaret utenfor lovbestemte tilfeller).

Ryddet hagen for vinteren (lovlig sent).

Løpetur (våt skog)

Skrevet

Stått opp tidlig. Spist søndagsmiddag. Gjort Callanetics. Sett på såpeserier. Tatt en joggetur (eller, skal ta).

Givende søndag.

Skrevet

Ligget på sofaen i hele dag. Prøvd å sove, for jeg er trøtt, men får ikke til... Nå lager jeg risotto, også skal jeg tilbake til sofaen. Ah, for en aktiv dag.

Skrevet

Ut på tur i en liten time, så middag og...eh...var det alt??? :sjenert:

Ånei, jeg fikk et anfall av huslighet og vasket trappeoppgangen. :nigo:

Gjest padawan
Skrevet

Hugget trær hos mamma og pappa. Etter det har det vært søndagsmiddag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...