Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok meg en spasertur i det fine høstværet. Har lastet inn ny app på telefonen så jeg logget både avstand, tid og rute :fnise: . Da kan jeg i allfall bevise for meg selv at jeg rører på meg innimellom.

Tror jeg skal bevilge meg en kaffekopp til, og senere utpå dagen så blir det svinestek til middag. Stekte en stek for noen uker siden og har frosset ned porsjonspakninger. Her er det bare å koke poteter, varme kjøttet og rødkålen og lange innpå. :spise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husarbeid & ikveld blir det kino :popcorn:

Skrevet

Skal oppover til han jeg nettopp har flyttet fra, og levere nøkkelen.. :tristbla:

Skrevet

Flydd i 10 timer. Kommet frem i Karibien og skal snart legge meg.

Skrevet

Ultimat dovensøndag. Meg+sofa+bok = sant.

(Og så litt klesvask og muligens en rusletur bare for å få litt frisk luft.)

Skrevet

Skal skrive litt på semesteroppgaven.. Og så vaske en maskin klær, hvis jeg gidder. Aaah, det ville og frie singelliv! :eeeh:

Skrevet

Håpte på å male en trapp, tur/jogging og øving på japansk

Skrevet

Sitte med benet på en stol tenker jeg. Fikk kneskåla ut av ledd på tirsdag, så det er ute av funksjon ennå.

Om jeg orker så skal jeg rydde og pakke litt, fordi jeg flytter i "eget" hus til uka :)

Gjest padawan
Skrevet

satt i gang klesvask allerede of skal vaske og rydde leiligheten. senere i dag skal jeg treffe noen jeg kjenner og ta bilder i reptilparken etter stengetid.

Skrevet

Klesvask nr. 2 i gang. Har ryddet og vasket sånn passe i huset. Så er det kafétur, og oppussing i kveld.

Skrevet

Dovensøndag havarert - fikk med ett lyst til å pusse vinduer :ler:

Gjest Elissima
Skrevet

Jeg skal på date nr 2 med en vannvittig kjekk mann! Er så nervøs at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre av meg... hvordan skal jeg overleve en date uten å fnise som en fjortis?!

Skrevet

Jobber med muntlig eksamen og ser fotballkamp :)

Skrevet

Hatt en doven søndag så langt, nå må jeg på jobb noen timer og forhåpentligvis få gått meg en tur. Håper på noen timer på sofaen med en film i kveld :goodbye:

Skrevet

Vært på bygg reis deg messa og hatt middagsgjester :)

Skrevet

Har ryddet opp i hagen og gått tur med hunden, ellers har jeg ikke gjort noe fornuftig i det hele tatt. Passer meg perfekt :fnise:

Skrevet

Gått tur i skogen. Ellers bare slappet av.

Gjest Tidssone
Skrevet

Har gått en tur sammen med venninne for å hente bilen etter middagsselskap i går. Laget deilig søndagsmiddag til ungene og meg, bakt brød, hatt besøk av en venninne og vært på trening. En finfin søndag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...