AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #402 Skrevet 25. september 2011 Søndager er kjedelig!! Har vasket leiligheten, og skal ligge i godstolen resten av dagen
Mr.Omg Skrevet 25. september 2011 #403 Skrevet 25. september 2011 Er egentlig sengeliggende, men jeg må vaske litt tøy allikevel
shoppedilla Skrevet 25. september 2011 #404 Skrevet 25. september 2011 Vasker tøy og prøver å finne lysten til å rydde:P Skal egentlig holde senga i dag også så jeg blir så frisk som mulig til i morgen, men må bare få ting unna når jeg først har fri.. Også går jeg rundt og håper på at en kjekk fyr skal ringe på og spørre om jeg vil ut for å gå tur<3 Jupp, det var den dagdrømminga.. Får komme meg tilbake til virkeligheten og rydde:(
AnonymBruker Skrevet 25. september 2011 #405 Skrevet 25. september 2011 Ruslet rundt på bruktmarkedet i Birkelunden (Grünerløkka, Oslo), tatt en kaffe i solveggen på Kaffebrenneriet og er nå hjemme igjen. Snart middagstid, og så en tur på kino i kveld. Fin høstdag!
Cata Skrevet 25. september 2011 #406 Skrevet 25. september 2011 Jupp, det ble golf - og så en tur nedi båten etterpå. Feil med vinsj i båt ikke funnet, men vet ikke helt om det er bra ting eller dårlig ting, for det skal etter sigende være noe galt der.
MissStiles Skrevet 25. september 2011 #407 Skrevet 25. september 2011 Idag har jeg ryddet og vasket leiligheten. Og gått en veldig lang og fin søndagstur. Nå er det middag & film
MissStiles Skrevet 2. oktober 2011 #408 Skrevet 2. oktober 2011 Akkurat hjemmet hjem fra en jobbtur. Sliten og trøtt. Sette på en film og legge seg tidlig.
shoppedilla Skrevet 3. oktober 2011 #409 Skrevet 3. oktober 2011 Jeg har jobba hele helgen:P men neste søndag er det fri:D 1
MissStiles Skrevet 9. oktober 2011 #410 Skrevet 9. oktober 2011 Skikkelig innevær!! Ligger egentlig bare på sofaen under pledd og ser på film
LoneWolf Skrevet 9. oktober 2011 #411 Skrevet 9. oktober 2011 Kjipt med enda en søndag og singel Men, men, får kose meg med en film og noe sjokolade ^^ 1
Kosemose Skrevet 9. oktober 2011 #412 Skrevet 9. oktober 2011 Elsker single søndager! I dag sov jeg lenge, så lå jeg og slumret og leste i boka min. Spiste langsom frokost, var på KG, ryddet litt og stullet og ordnet. Så har jeg vært på langt te-besøk hos en venninne. Skulle egentlig vært en tur på jobb også, men orket ikke. Det er det fine med sånne single søndager, man kan gjøre akkurat det man har lyst til og ta ting på sparket
Cata Skrevet 9. oktober 2011 #413 Skrevet 9. oktober 2011 Skulle egentlig sende litt frostvæske gjennom diverse systemer på båten, men det blåste såpass at jeg utsatte prosjektet. Båten ligger pent i havn, men vet av erfaring at jeg får gjerne en kakk i knollen når jeg er under dekk og skal romstere med ting. (Er jo ikke så god plass). Så får vente til en dag med bare bris. Heldigvis er tempen godt på plussiden enda. Det hele endte med regndress og ruskeværspasertur, og nå venter fårikålen
Mr.Omg Skrevet 9. oktober 2011 #414 Skrevet 9. oktober 2011 Det er dårlig vær og det er snart mørkt ute. Og det er KALDT Så i dag be det en typisk "Slappe av i sofaen med teppe over seg og en kopp te"-dag 1
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2011 #415 Skrevet 9. oktober 2011 Skikkelig høstvær (regn, regn, regn), så sitter her i sofakroken med en kopp varm kakao.
Gjest gutt92 Skrevet 9. oktober 2011 #416 Skrevet 9. oktober 2011 Har trent litt i dag, så har jeg sett på tv. Etterpå skal jeg til mamma og se på mer tv..
Gjest Anuket Skrevet 9. oktober 2011 #417 Skrevet 9. oktober 2011 Koselig søndag! Oppgaveskriving og en mengde kopper te og levende lys i bakgrunnen her Er litt utenfor tema nå, men hva synes dere om oss som er iavstandsforhold - får vi lov til å henge oss på denne tråden? Vi er jo alene hver søndag vi og, og resten av uken
Gjest padawan Skrevet 9. oktober 2011 #418 Skrevet 9. oktober 2011 tatt litt bilder i Vigerlandsparken tidligere i dag og vært på café med noen jeg kjenner. deretetr vask av klær og leilighet.
shoppedilla Skrevet 9. oktober 2011 #419 Skrevet 9. oktober 2011 lå lenge i senga og skravla med han jeg er forelska i så sto vi opp og jeg lagde "frokost", så prata vi enda mer. Dro til en kompis av han og satt der og spilte tvspill osv. Satt litt med dama til kompisen hans Egentlig en veldig deilig søndag! Er ikke mindre forelska nå :gjeiper:
-Fisken- Skrevet 10. oktober 2011 #420 Skrevet 10. oktober 2011 I går spiste jeg en lang, god frokost, støvsugde, og leste en del timer. Sånn sett er det positivt å være singel, enklere å studere. På kvelden spiste jeg en god middag og så film med et glass vin til. Vanligvis pleier jeg å gå en lang tur i skogen med hundene, men med skadet fot ble det litt vanskelig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå