Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søndager er kjedelig!!

Har vasket leiligheten, og skal ligge i godstolen resten av dagen

Skrevet

Er egentlig sengeliggende, men jeg må vaske litt tøy allikevel

Skrevet

Vasker tøy og prøver å finne lysten til å rydde:P Skal egentlig holde senga i dag også så jeg blir så frisk som mulig til i morgen, men må bare få ting unna når jeg først har fri.. Også går jeg rundt og håper på at en kjekk fyr skal ringe på og spørre om jeg vil ut for å gå tur<3 Jupp, det var den dagdrømminga.. Får komme meg tilbake til virkeligheten og rydde:(

Skrevet

Ruslet rundt på bruktmarkedet i Birkelunden (Grünerløkka, Oslo), tatt en kaffe i solveggen på Kaffebrenneriet og er nå hjemme igjen. Snart middagstid, og så en tur på kino i kveld.

Fin høstdag! :jepp:

Skrevet

Jupp, det ble golf - og så en tur nedi båten etterpå. Feil med vinsj i båt ikke funnet, men vet ikke helt om det er bra ting eller dårlig ting, for det skal etter sigende være noe galt der. :lur:

Skrevet

Idag har jeg ryddet og vasket leiligheten. Og gått en veldig lang og fin søndagstur. Nå er det middag & film :popcorn:

Skrevet

Akkurat hjemmet hjem fra en jobbtur. Sliten og trøtt. Sette på en film og legge seg tidlig.

Skrevet

Jeg har jobba hele helgen:P men neste søndag er det fri:D

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig innevær!! Ligger egentlig bare på sofaen under pledd og ser på film :popcorn:

Skrevet

Kjipt med enda en søndag og singel :(

Men, men, får kose meg med en film og noe sjokolade ^^

• Liker 1
Skrevet

Elsker single søndager!

I dag sov jeg lenge, så lå jeg og slumret og leste i boka min. Spiste langsom frokost, var på KG, ryddet litt og stullet og ordnet. Så har jeg vært på langt te-besøk hos en venninne. Skulle egentlig vært en tur på jobb også, men orket ikke. Det er det fine med sånne single søndager, man kan gjøre akkurat det man har lyst til og ta ting på sparket :)

Skrevet

Skulle egentlig sende litt frostvæske gjennom diverse systemer på båten, men det blåste såpass at jeg utsatte prosjektet. Båten ligger pent i havn, men vet av erfaring at jeg får gjerne en kakk i knollen når jeg er under dekk og skal romstere med ting. (Er jo ikke så god plass). Så får vente til en dag med bare bris. Heldigvis er tempen godt på plussiden enda.

Det hele endte med regndress og ruskeværspasertur, og nå venter fårikålen :spise:

Skrevet

Det er dårlig vær og det er snart mørkt ute. Og det er KALDT :fryser:

Så i dag be det en typisk "Slappe av i sofaen med teppe over seg og en kopp te"-dag

• Liker 1
Skrevet

Skikkelig høstvær (regn, regn, regn), så sitter her i sofakroken med en kopp varm kakao.

Skrevet

Har trent litt i dag, så har jeg sett på tv. Etterpå skal jeg til mamma og se på mer tv.. :sovne:

Skrevet

Koselig søndag! :) Oppgaveskriving og en mengde kopper te og levende lys i bakgrunnen her

Er litt utenfor tema nå, men hva synes dere om oss som er iavstandsforhold - får vi lov til å henge oss på denne tråden? Vi er jo alene hver søndag vi og, og resten av uken :sjenert:

Gjest padawan
Skrevet

tatt litt bilder i Vigerlandsparken tidligere i dag og vært på café med noen jeg kjenner. deretetr vask av klær og leilighet.

Skrevet

lå lenge i senga og skravla med han jeg er forelska i :rodmer: så sto vi opp og jeg lagde "frokost", så prata vi enda mer. Dro til en kompis av han og satt der og spilte tvspill osv. Satt litt med dama til kompisen hans :) Egentlig en veldig deilig søndag! Er ikke mindre forelska nå :gjeiper:

Skrevet

I går spiste jeg en lang, god frokost, støvsugde, og leste en del timer. Sånn sett er det positivt å være singel, enklere å studere. På kvelden spiste jeg en god middag og så film med et glass vin til.

Vanligvis pleier jeg å gå en lang tur i skogen med hundene, men med skadet fot ble det litt vanskelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...