Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haaaaater dypt og inderlig å være singel. I dag bruker jeg søndagen til å prøve å finne ut hvor i huleste jeg kan treffe et grepa mannfolk.

Si fra når du har funnet det ut :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på kino med storebror og forberede meg litt til timene jeg skal ha i morgen. :)

Skrevet

ja lei av vere singel jeg også . men denne dagen skal jeg vaske klær rydde hus . kanskje gå tur med hunden . hvis det regner litt mindre . og så skal jeg strikke , lese litt og kose meg .

Skrevet

Jeg har vært på trening i dag. Ellers kos med barna, skolearbeid og husarbeid. Så har nok å gjøre.

Skrevet

Vasker klær, skolearbeid, husarbeid og bakt boller og eplekaker. Og surfer på finn.no etter drømmehytta.

Skrevet

Har barna denne helgen, så vi har vært inne i byen på museum + hamburger. Nå står eplekaken i ovnen mens de tegner og jeg rydder.

Skrevet

Vært syk hele uka. Så tatt det med ro idag. siden det er tilbake på jobb imorgen. Snart middag & film :popcorn:

Skrevet

Fyllesyk så ligger i senga og sløver :)

Skrevet

Klesvask, husarbeid, solarium, en liten pilates økt og deretter farget håret. Runder av med smoothie, skillingsbolle og serietitting :)

Skrevet

Søndagen går med til å holde ut ensomheten. :tristbla:

• Liker 1
Skrevet

Søndagen går med til å holde ut ensomheten. :tristbla:

uff da det har jeg følt denne dagen å . hvor gammel er du

• Liker 1
Skrevet

Har barna denne helgen, så vi har vært inne i byen på museum + hamburger. Nå står eplekaken i ovnen mens de tegner og jeg rydder.

eple kake . nam nam . skal jeg lage neste gang jeg har datter min

Skrevet

jeg holdere med dere ab brukere. :tristbla:

Skrevet

Jeg er 35 og savnet etter kjærlighet er ikke lenger til å holde ut. Snufs.

Skrevet

Jeg er 35 og savnet etter kjærlighet er ikke lenger til å holde ut. Snufs.

uff da . da må du begynne lete da . er 50 jeg . leter men finner ikke noe . snufs

Skrevet

Har brukt dagen på å rydde litt (selv om det ikke vises så har jeg gjort det), skiftet på senga og nå skal jeg finne ullteppet og sette på en film.

Kanskje lage en kopp kakao å kose meg med og finne fram en enkel strikking.

Det er eneste jeg egentlig savner er noen som kan låne meg en armkrok å kroe meg inn i...

Skrevet

Si fra når du har funnet det ut :)

Jeg lover :)

Skrevet

Ryddingen unnagjort og klokken er ikke 10 ennå! Blir en del timer på kafé i dag, alene med god bok.

Sånne morgener synes jeg singellivet er veldig deilig.

Skrevet

Litt rydding her også - dvs. nypussa oppvaskkum mens jeg ventet på kaffen :fnise: . Skal etterhvert "sale på" og ta en tur opp på golfbanen og så snakket en seilerkompis om å se på den havarerte vinsjen på båten min i ettermiddag. *hater mekaniske ting så må vel bare takke ja når noen tilbyr seg å se på elendigheta*

Etter det må jeg få skviset inn en brødbakst. Det er dårlig med grovbrød i frysen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...