Gå til innhold

søndag og singel

Fremhevede innlegg

Gjest NozMonster
Skrevet

passet en pyntedukke- "hund" idag, så nå gleder jeg meg til premieren på alt for norge og robinson :jepp:

alensom i go`stolen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oooo, ja det er ALt for Norge i dag :)

Det skal jeg se!! Håper disse amerikanerne er like søte som de forrige. Og håper de har gjort om konseptet slik at ingen går ut, men at de samle poeng eller noe i steden.

Skrevet

Jeg inviterte meg selv til en venninne og kjærsten for å se Alt for Norge i stedenfor å se det alene på sofaen jeg :)

Skrevet

Jeg har vært på Imperial war museum med ei veninne som jeg besøker i London.

Skrevet

Idag har jeg värt i fornöyelsespark!! Utrolig göy å kjöre karuseller!!

Skrevet

Chiller med eksen og spise godteri, kino i dag og!

Skrevet

Rydder og vasker til den store gullmedalje.

Har ignorert både leilighet og skittentøyskurv ganske lenge nå, så nå begynner det å bli levelig her, uten bøss på gulvet og rene klær å ha på i morgen.

Skrevet

Ryddevaskeskittentøysdag.

Og så kommer eksen+barna på besøk til middag.

Skrevet

I dag ble det en tur på golfbanen. 2 runder på en nihullsbane. Jeg har en sterk mistanke om at jeg kommer til å være støl i morgen :ler: . Nå er det PC, sofa og bok på meg resten av dagen - med veeeldig god samvittighet.

Skrevet

På vei hjem til hovedstaden, sittende på buss for tog (gørkjedelig).

Skrevet

Leser om hvor harry folk med tatoveringer er. Håper det dukker opp kommentarer om hvordan tatoveringer nærmest er bevis for manglende dømmekraft og intelligens :popcorn:

Skrevet

Ryddevaskeskittentøysdag her også. Kjempegøøøy :natti:

Skrevet

Har tilbrakt dagen sammen med eksen.

Nå er vi venner, er nesten 9 år siden vi var sammen ;)

Skrevet

Hater å være singel ! Aner ikke hva jeg skal gjøre i dag :sukk:

Skrevet

Sovet lenge. Skal snart spise frokost. Skulle egentlig i familieselskap i dag, men det er avlyst pga sykdom. Bør prøve å hente bilen min fra i går, og skal ta en joggetur...

Skrevet

I dag er det to år siden broren min døde så jeg skal være litt sammen med familien. Ellers skal jeg komme meg etter nattens rangling.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Like lat i dag som i går. Har lest aftenposten og spist en laaaang frokost. Prøver nå å finne en morsom film å se før jeg møter familien til søndagsmiddag.

Skrevet

Haaaaater dypt og inderlig å være singel. I dag bruker jeg søndagen til å prøve å finne ut hvor i huleste jeg kan treffe et grepa mannfolk.

Skrevet

Jeg har vært ute på tur, og etterpå ble det en dusj og litt mat. Nå sløver jeg i sofan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...