Cata Skrevet 14. august 2011 #341 Skrevet 14. august 2011 Æsj ja... men tenk så deilig neste søndag, hvis du gjør det i dag...! Ååååååkei da. *avriming foregår* 1
MissStiles Skrevet 14. august 2011 #342 Skrevet 14. august 2011 Siste feriedag. Og det regner. Og jeg sov til kl 15. Jaja.. Da blir det en se-på-film-søndag!!
Kosemose Skrevet 14. august 2011 #343 Skrevet 14. august 2011 Ååååååkei da. *avriming foregår* Flink Cata!
Gjest LonelyAngel Skrevet 14. august 2011 #345 Skrevet 14. august 2011 Sitter i nattklær og henger på KG!
Gjest fireflies Skrevet 21. august 2011 #347 Skrevet 21. august 2011 (endret) Henger på KG og laster ned et par filmer som jeg skal se senere i dag Endret 21. august 2011 av fireflies
Herr Langbein Skrevet 21. august 2011 #349 Skrevet 21. august 2011 (endret) Nesten 3 timer på kafé; god frokost, masse kaffe og ostekake. En god bok, en stor avis, inget hastverk og masse alenetid. Og søte servitørdamer å smile til. Nå skal jeg pusse opp et rom (Det blir SÅ bra å få endret på ting i huset her, akkurat som jeg vil ha det!) Endret 21. august 2011 av Herr Langbein
Gjest padawan Skrevet 21. august 2011 #350 Skrevet 21. august 2011 Er i Bergen og har gjort unna en sjokk museum. Jeg har vært her en skokk ganger før men dette er første gangen som skikkelig turist.
Hoppetaujenta Skrevet 21. august 2011 #351 Skrevet 21. august 2011 Jeg er i et totalt avslappingshumør, tasser rundt på ullsokker og kjenner hvordan høsten har sneket seg inn i min bolig. Har gjort et og et halvt forsøk på å tenke husarbeidstanker, men har gitt meg lov til å vente til i morgen. Det regner, er en fin dag for KG og om litt sofa og film.
Herr Langbein Skrevet 28. august 2011 #353 Skrevet 28. august 2011 Nesten 3 timer på kafé; god frokost, masse kaffe og ostekake. En god bok, en stor avis, inget hastverk og masse alenetid. Og søte servitørdamer å smile til. Nå skal jeg pusse opp et rom (Det blir SÅ bra å få endret på ting i huset her, akkurat som jeg vil ha det!) Kopi av forrige søndag i dag! Bortsett fra at jeg byttet ostekaken med cookie.... og så klarte jeg å få presset inn tid til en treningsøkt på morgenen! Nå har jeg også flyttet ut av det gamle felles soverommet, og inn i nytt. Mitt rom, min seng. Ingen minner. Og det er faktisk en liten vekt av skuldrene.
Mr.Omg Skrevet 28. august 2011 #354 Skrevet 28. august 2011 I dag har jeg gjort faktisk gjort en del til å være søndag. Jeg har vasket massevis av tøy, ryddet soverommet mitt, og malt massevis av vinduskarmer. Og klipt håret, selv. Det ble skitbra! Føler meg flott Nå kaller senga snart på meg
Gjest NozMonster Skrevet 28. august 2011 #355 Skrevet 28. august 2011 søndager går som oftest med på å besøke mamman min og voffsen min som bor hos henne. vi drikker en relativt stor mengde kaffe tilsammen, løser kryssordet i søndags-vg og snakker shit ogsååå går jeg en lang tur med voffsen og leker og kose masse masse med hun det blir som oftest noen timer på kg på søndager også! oooog sønagsfilmen 1
Mynona Skrevet 28. august 2011 #356 Skrevet 28. august 2011 Har holdt til på sofaen i dag og. Jogget en liten tur og tenkt masse på at jeg burde vaske.
MissStiles Skrevet 4. september 2011 #357 Skrevet 4. september 2011 Visningsrunde med kamerat & kinotur med venninne
Mynona Skrevet 4. september 2011 #358 Skrevet 4. september 2011 1 års bursdag til sønnen til bestevenninnen min. "Nevøen" min. Og nå har jeg inntatt sofaen for kvelden. Hvis det slutter å regne, skal jeg jogge meg en tur.
UnderCover Skrevet 4. september 2011 #359 Skrevet 4. september 2011 En tråd for single, så bra Jeg har vanligvis vaskedag på søndager. Er ikke flink å holde hviledagen hellig Men idag ble det bare oppvask og bretting av klær, for jeg har blitt kjempeforkjølet og jævlig. Så siden jeg er meget lite sjarmerende med ullsokker, skjerf og kleenex, er det enda en god grunn til å være singel
Herr Langbein Skrevet 4. september 2011 #360 Skrevet 4. september 2011 Treningstur, kafétur, og så har jeg ryddet en del i huset. Det som før var felles soverom har blitt lekerom for barna. Og så har jeg barna denne helgen, så har kost meg med dem. Barna er i seng om en times tid, så blir det en del klesvask og bretting. (<--- er husmor i dag)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå