Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er en mann som ganske nylig har blitt singel etter et ganske langt forhold, og det går i det store og hele veldig greit. Foreløpig har jeg ikke hatt det så travelt med å jakte på noen ny.

Men i dag har jeg ingen spesielle planer, og tenker på hvor ålreit det hadde vært å kunne treffe ei jente/dame ganske uforpliktende for bare å ta en kaffe og/eller en kino. Finner man tonen, kan det i første omgang kanskje bli et vennskap, hvis ikke har man jo bare gjort en ny erfaring. :)

Har noen tips om hvor jeg kan komme raskt i kontakt med en hyggelig dame uten at forventningen nødvendigvis er at det jaktes på den store kjærligheten? :lete:

Endret av James Cole
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tonje_*
Skrevet

Hei på deg. Jeg blir gjerne med på kino idag.

Skrevet
Hei på deg. Jeg blir gjerne med på kino idag.

Hei Tonje!

Så hyggelig :)

Kan du registrere deg og sende meg en PM?

(Tror ikke det er lov å legge inn kontaktinfo her...)

Skrevet

Jeg må si at jeg kjenner meg igjen. Man får inntrykk av at enten må man være på jakten etter den store kjærligheten, eller så er man bare ute etter sextreff, på datearenaen i dag. Det burde også være rom for å bare treffes for hyggelig samvær, uten å ha så mye forventinger om verken det ene eller det andre. Vi er sikkert mange som trives som single, men som kunne tenke oss litt selskap i ny og ne også, og så kan man bare se etter hvert hva det fører til. Uten noe stress.

Skrevet (endret)
Jeg må si at jeg kjenner meg igjen. Man får inntrykk av at enten må man være på jakten etter den store kjærligheten, eller så er man bare ute etter sextreff, på datearenaen i dag. Det burde også være rom for å bare treffes for hyggelig samvær, uten å ha så mye forventinger om verken det ene eller det andre. Vi er sikkert mange som trives som single, men som kunne tenke oss litt selskap i ny og ne også, og så kan man bare se etter hvert hva det fører til. Uten noe stress.

Ja, du oppsummerer det veldig bra. Jeg har lyst til å bli kjent med nye mennesker (og gjerne jenter/damer), uten at det skal være "press" fra noen om at det skal bli noe. Nettopp derfor har jeg ikke hatt det travelt med å legge inn noen annonse på¨noen av sidene for nettdating...

Endret av James Cole
Skrevet (endret)

(Dobbeltpost)

Endret av James Cole

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...