Livets datter Skrevet 3. september 2003 #1 Del Skrevet 3. september 2003 Imorgen tidlig, ukristelig tid, letter flyet som skal frakte meg til Heraklion flyplass, og nærmere bestemt; Kreta! Hvis jeg sier at jeg ikke gleder meg, vil det være å lyve. Mamma har lært meg at det er stygt å lyve, så jeg kan like godt si at JEG GLEDER MEG NOE ALDELES SINNSSYKT!!! Blir altså borte fra KG en ukes tid, slik at Trøffel igjen har en sjanse til å legge seg over meg på innleggs-listen (hvordan føles det, forøvrig, trøffel? Å for en stakket stund ha meg oppå... eeh, over deg?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 3. september 2003 #2 Del Skrevet 3. september 2003 Trøffel kommer nok til å legge på seg nå ja.....på innleggslisten!!! Ønsker deg en knall ferie, LD, og ikke gjør no som jeg ikke ville gjort.....men d er jo som kjent ikke mye, så du kommer garrantert til å få d dgøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 3. september 2003 #3 Del Skrevet 3. september 2003 God tur og ta deg en tur på en nettcafe, så kan du holde deg oppdatert på alt det morsomme som foregår her inne...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 3. september 2003 #4 Del Skrevet 3. september 2003 Ååååååå......grønn av misunnelse.... Jeg kom hjem fra den flyplassen for 1,5 uke siden.....og kunne gjerne reist igjen!! :D Hvor er det du skal?? God tur iallefall - kos deg masse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå