Gjest Gjestefrøken Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Når jeg skriver på andres vegger på Facebook blir dette publisert til allle mine venner. Slik var det ikke tidligere og slik ønsker jeg ikke at detv skal være. Litt privatlive er jo kjekt ; ) Noen som vet hvordan jeg kan ordne dette? Håper noen tar seg tid til å svare på dette! På forhånd tuuuusen takk : )
Gjest Skutt Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Nå kan jeg ikke mye om FB-settings, men Wall er vel et 'venne-offentlig' sted å skrive. Kan det være at du har skrevet hos andre før som har hatt spesielle privacysettings? Skal du skrive privat må du bruke 'send melding til'. (eller enda bedre - mail).
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Det går dessverre ikke an å skjule det lenger. Alle de vennene du har felles med den du skriver på wallen til, vil se det du skriver på sin side.
Gjest Gjestefrøken Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Det går dessverre ikke an å skjule det lenger. Alle de vennene du har felles med den du skriver på wallen til, vil se det du skriver på sin side. Takker for svar! Betyr det at bare de felles vennene kan se det jeg skriver, eller kan alle på min venneliste se det jeg skriver på veggen til en person som bare jeg er venn med?? Tåpelig synes jeg.... : (
Gjest Iah Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Ser virkelig ikke problemet. Veggen er "offentlig". Har du hemmeligheter å dele bør dette tas i en privat melding.
Jade Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Takker for svar! Betyr det at bare de felles vennene kan se det jeg skriver, eller kan alle på min venneliste se det jeg skriver på veggen til en person som bare jeg er venn med?? Tåpelig synes jeg.... : ( Hvis de har veggen sin public (det er utrolig mange som har uten at de selv vet det), så kan ALLE vennene dine få opp det du skriver til dem. Selv om de ikke kjenner vedkommende. Hvis du vil at det du skriver skal være hemmelig, så skriver du en privat melding, sender mail, sender SMS, ringer, eller forteller det i RL.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå