Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter det mye på neglene å lakke dem ofte og bruke neglelakkfjerner? Eller merkes det ikke på neglene i det hele tatt?

Jeg har kjøpt en sak som skal pensles på neglen to dager etter hverandre, fjerne den tredje dagen og legge på ny. Jeg har alltid trodd at neglelakkfjerner egentlig ikke er bra for neglene. Kan noen opplyse meg?

Jeg har periodevis håpløse negler som sjelden blir skikkelig lange. De fliser seg opp pg jeg kan rive av neglen lagvis. Drømmen er jo lange negler som jeg kan lakke i div farger.

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er det blank neglelakk som du skal legge på to dager og fjerne den tredje? I såfall høres det ut som et system jeg har brukt, og jeg synes faktisk neglene blir veldig mye sterkere av det. Så jeg har iallefall ikke merket noen problemer med å følge de anvisningene, heller tvert i mot :)

Gjest CookieMonster
Skrevet
Sliter det mye på neglene å lakke dem ofte og bruke neglelakkfjerner? Eller merkes det ikke på neglene i det hele tatt?

Jeg har kjøpt en sak som skal pensles på neglen to dager etter hverandre, fjerne den tredje dagen og legge på ny. Jeg har alltid trodd at neglelakkfjerner egentlig ikke er bra for neglene. Kan noen opplyse meg?

Jeg har periodevis håpløse negler som sjelden blir skikkelig lange. De fliser seg opp pg jeg kan rive av neglen lagvis. Drømmen er jo lange negler som jeg kan lakke i div farger.

Jeg sliter med det samme. Har i en lang periode når brukt mye neglelakk og fjerner. Nå dusjer jeg i VELDIG varmt vann da, så kanskje det har noe med saken å gjøre? Nå har jeg en periode hvor jeg ikke bruker neglelakk og det ser ut til å bedre seg. Jeg er så glad i neglelakk da, men vil jo ikke ha stygge negler.

Skrevet

Muligens samme greia, ja. Nail Vital Micro Cell 2000 står det på flasken.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Har den ikke foran meg akkurat nå, men jeg lurer på om det ikke er samme greia. Jeg får iallefall veldig sterke negler av min, og klarer dermed å ha lengre negler også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...