Gjest gutt 23 Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 jeg er en gutt på 23 år, og har begynt å miste hår på hodet. jeg er fortvilet, og lurer på om dere har noen råd? kanskje kjærestene deres har samme problem? jeg tenkte på store grep som transplantasjon,som til mindre ting som volum sjampoo... bare kom med alt du vet:) setter stoor pris på litt hjelp og råd:)
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Jeg mistet mye hår i høst (ca. 500 hårstrå pr. dag). Gikk til slutt til legen. Viste seg at jeg manglet B-vitamin. Fikk sprøyte + resept på vitaminer. Det hjalp, og det jeg mistet har kommet ut igjen. Hårtap kan ha flere årsaker. Bl.a. stress noen måneder før, sykdommer, vitaminmangel osv. Jeg anbefaler derfor å få sjekket med lege, slik at man raskt kan finne en løsning. Lykke til!
Gjest ts Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 takk for svaret, men problemet er nok ikke den type hårtap, men hårtap på issen. altså jeg begynner å bli skallet
Gjest m Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 spør på apoteket. Det finnes midler, men de må brukes hver dag
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 Du får se på din egen far. hårtap er jo ganske genetisk.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 takk for svaret, men problemet er nok ikke den type hårtap, men hårtap på issen. altså jeg begynner å bli skallet Ja, og legen kan der også kanskje være til hjelp. Jfr. http://www.nettdoktor.no/helseraad/fakta/mannlighaartap.php Jeg anbefaler altså å ta kontakt med lege så raskt som mulig.
Siiw Skrevet 31. januar 2010 #7 Skrevet 31. januar 2010 Hmm : p Hårtapet er greit om du ikke blir bitter og sur av det. men viser at du har selvtilitt, og er deg selv som før! men om det virkelig plager deg så får du gå hardere til verks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå