Jenta24 Skrevet 31. januar 2010 #1 Del Skrevet 31. januar 2010 Kjæresten min gjorde det slutt med meg for noen dager siden. Vi har bodd sammen i 2 år. Jeg har det utrolig vondt inni meg,jeg må bo hos han frem til jeg finner meg noe annet sted å bo. Vi skilles som gode venner. Men jeg synes ting er fryktelig vanskelig, bare han sitter i sofaen her har jeg mest lyst til å bare krype inni armkroken hans å sitte der å gråte. Jeg er nå på leting etter husrom, og må starte med helt blanke ark:(Jeg gruer meg som bare det til å flytte alene og bo alene. Hvordan skal jeg klare det her, bare tanken på det gjør at jeg begynner å gråte igjen. I natt la jeg meg på sofaen fordi jeg fikk ikke roet meg og sovnet på samme rom som han. Jeg har en tendens til å ty til datingsider når jeg har vært singel en uke eller to. Dette er noe mine foreldre og min søster misliker sterkt. De mener jeg kan være singel en stund,mens noen mener jeg kan la livet gå videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gutt_* Skrevet 31. januar 2010 #2 Del Skrevet 31. januar 2010 drit oppi dine foreldre og din søster. Det er ditt liv! Ellers så kan du vel bare gå på byen og ha det gøy? ellers:Prøv på de litt mer sjenerte som ikke tar kontakt/ikke eskalerer ved berøring. De er ofte de beste ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DaYdReAm Skrevet 31. januar 2010 #3 Del Skrevet 31. januar 2010 datingsider etter singel i en uke eller to? da har du vel ikke rukket å "glemme" eksen engang...det er ikke så farlig å klare seg alene vennen:) er du en slik som får panikk av tanken på å være singel? det er ikke noe gøy akkuratt.....men jeg vil råde deg til å trekke pusten noen ganger, og si til deg selv at du ikke vil være avhengig av noen! Jeg har selv vært singel og uavhengig i 6 år....i meste laget kan en si. men du treffer nok noen før det skal du se;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå