Gå til innhold

Ønsker meg slim jeans som ikke utvider seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i Only Jeans, hvordan de ser ut. Men de utvider jo seg sånn! Jeg kjøper str 26 som er det minste i butikkene her, men alle blir for store etter 1 dags bruk. Noen som vet om det finnes slim jeans som ikke utvider seg fra feks Only? Jeg er ikke så glad i buksene fra cubus, Hm og Kappahl. Har 3 levi's bukser også som har blitt for store, en av dem er i str 25.

Jeg liker best bukser som har lommer som går nedom rumpeballen, fordi da ser det ut som jeg har litt rumpe...

Forslag noen? Gjerne en link!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder meg kun til Lee - de holder formen etter både bruk og vask

Skrevet (endret)

Jeg er jo Miss Sixty fan, og har veldig mange jeans av det merket. De eldste er fra 1998. De ser helt fine ut enda, og sitter like bra nå som da.

Hvis du vil ha smale modeller så er Eden og J-Lot tingen. Du får dem både med og uten stretch. Disse finnes ikke i nettbutikken deres da.

Jeg kjøper mine på Ebay og i utlandet. Vet ikke hvem som forhandler dem i Norge. Kundene ga dem et "fjortis- stempel" og dermed var de så ute som det er mulig å bli! Bare i Norge da. Ellers i verden selger de godt. Men Norge er Norge :-)

Veldig synd for de har utrolig mange kule modeller nå.

Miss Sixty

Endret av Shinana
Gjest SmallTalk
Skrevet

Diesel har også bukser som ikke vider seg ut så mye. Disse fåes ned i 24-25 tommer, mener jeg. :)

Skrevet
Kjøp bukser uten elastan.

Jeg har altså bukser som er velbrukte, og som er opp i 12 år gamle, og de inneholder 2% elastan. Bare de vaskes uten tøymykner så holder de seg like fine. De kostet vel 7-800 kroner den gangen så de var ikke billige, men har vist kvalitet. Jeg bruker dem med stolthet enda, og nå er jo modellene fra den gangen i motebildet igjen :)

Gjest Sandbekken
Skrevet

Kjøpte nettop noen slim-bukser fra Hennes, de hadde veldig mye stretch i seg. så jeg kjøpte dem i 1 str for liten, slik man skal..

MEN i dette tilfellet utvidet de seg IKKE!! kjipt med den buksa, men jeg kommer nok til å hamstre disse buksene i den riktige størrelsen :P

Huster ikke navnet på buksa, men den kosta 199,- og var i to forskjellige farger, mørkeblå og lys/vaska :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...