Gjest Gjest_studenten_* Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 Ligger helt sånn passe dagen derpå og ser for meg en ganske rolig søndag. Sikkert noen andre også i dette landet som har den følelsen i dag... Så hvorfor ikke dele litt på hva man har opplevd denne helgen?!? Denne gutten var på studentfest igår og da pleier det jo ikke være veldig vanskelig å finne tonen akkurat Så også igår. Traff ei utrolig søt og sjarmerende jente som det ble masse dansing med. Venninnene prøvde som vanlig å "redde" henne, men hun klarte ikke motstå fristelsen om et nachspiel... Det ble en fortreffelig natt, blir omtrent alltid overrasket over hvor spennende og pirrende det er når man har one night stands! Nå har hun lagt igjen mob nr og gått hjem, så får vi se hva det bringer videre... Andre som droppet Skavlan og MGP til fordel for en god fest?!?
Gjest Gjest_Frank_* Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Good shit, nice job! Venninnene prøvde som vanlig å "redde" henne, men hun klarte ikke motstå fristelsen om et nachspiel... Var ute selv, men i mitt tilfelle klarte venninnene å "redde" henne, GRRR! Derav denne posten: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=468741 Men hadde ONS på fredag så jeg kan leve med det.
Gjest Gjest_kari_* Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Hvordan var opplevelser på fredag da...?
Gjest deras Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 Ta med venninna og:P så blire heftig nach! det gjore vi i går;)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå