Gjest nightsky Skrevet 31. januar 2010 #1 Skrevet 31. januar 2010 hmm... må bare si at vi begge var litt på kjøret for lenge siden og da stakk han så jækli ofte av. jeg ble forbanna når han tok ting pga helsa hans han påsto det var derfor Han flørtet jævla lett denne perioden tillermed med meg tilstede med andre kvinnfolk, Og vi hadde mindre og mindre sex, fortsatt den dag i dag suger sex livet. uansett hvor mye jeg pynter meg , foreslår ang d intime at vi kan gjøre, neida. Unskyldning etter unnskyldning... Og han blir så jævla rar noen ganger når jeg sier det skikkelig FORBANNA knuser glass og klikker helt og går ut av rommet... kan noen si meg , hva låter dette som? I og med at han løyv mye om ting han hadde fått i seg og ting og tang og hvor han var osv, og stakk og ble borte i mange timer, på steder jeg viste det var andre damer, samtidig minska sex'en... jeg vet ikke jeg, han tar vel ikke 50 øre for og lyve om dette heller da???
Gjest Boble Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Kondomer i toalettveska. Han stikker rett på toalettet eller i dusjen med en gang han kommer hjem istedet for å hilse på deg. Han lukter dameparfyme eller har glitterkorn i ansiktet. Han gjemmer mobilen sin og unngår å svare når det ringer. Mindre sex. Avviser deg om du vil ha sex. Han begynner å ta mer vare på utseendet sitt eller får nye interesser, er mer ute/jobber mer overtid/trener flere kvelder i uka. Han sier feil navn i senga. Ber deg om å ikke stille han spørsmål når han sover/er trøtt/er full. Vil vaske undertøyet sitt selv. Han har ikke like stort behov for å være sammen med deg som tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå