Cayenne Skrevet 31. januar 2010 #2 Skrevet 31. januar 2010 Du har den største penisen jeg noengang har sett, og jeg elsker den!
Holar Skrevet 31. januar 2010 #3 Skrevet 31. januar 2010 Vi er ikke så forskjellige fra jenter. Vi setter pris på komplementer vi også - vi bare viser det ikke. Vi setter pris på alt det daglige også, at dere viser at dere bryr dere. Ting du kan si til oss, eller smse til oss: Savner deg, glad i deg.
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #4 Skrevet 31. januar 2010 så selvom typen ikke gir tilbake meldinger og jeg sluttet med og sende slike mms/smser pga det. så savner han det kansje?
Gjest Gjest Skrevet 31. januar 2010 #5 Skrevet 31. januar 2010 så selvom typen ikke gir tilbake meldinger og jeg sluttet med og sende slike mms/smser pga det. så savner han det kansje? De beste komplimentene er dem man får face to face! Hvorfor gidde å sende mld når du kan se han i øynene over frokostbordet??
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 31. januar 2010 #6 Skrevet 31. januar 2010 Hva liker gutter å høre fra jenter?? At de er kåte. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå