Gå til innhold

Hva er egentlig galt?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet

En ting til...

Ariya....Kjæresten hennes har ikke noe problem. Det er ikke han som sitter her inne å spør om hvorfor han ikke har lyst, eller oppsøker doktor, begynner å trene..eller...eller....

Jensemann

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
og spurte om vi skulle se en ''film'' Men han lata som ingenting, skrudde av mobben Og Venta til jeg gikk og la meg så skyldte han på at de TO ANDRE THRILLERENE vi så var så spennende...

Er det normalt? Er alltid slik. Skylder på ditt og datt...

Tenner han ikke på meg lenger? Hva faen er det han finner på unnskyldninger etter hver gang jeg nærmer meg han intimt?

blir deppa av dette :-(

Ok la meg se om jeg har forstått dette riktig. Du sendte sexy bilder av deg selv på moben til typen din og spurte om dere skulle se "film", altså du hinta til at dere skulle kose dere litt.. Men så svarte han at de to andre thrillerne dere så var så spennende.

Er du sikker på at han skjønte hva du hinta til?

Gjest føler med deg
Skrevet

Jensemann

Som du ser så har min sak forbedret seg da, men må vel innrømme at det stakk litt da du pratet om begjær ol. Selv om ting nå er bra og jeg merker at han tenner på meg, så er jeg faktisk litt redd for at jeg kanskje er sammen med en fyr som ikke begjærer meg på et nivå han skal/bør. Også for hans skyld. Hva om det er tilfellet liksom ?!

Nå er vi i en litt annen situasjon da, med barn og alt. Alikevel tenker jeg over dette.

Han tar på meg om jeg står naken på badet, må liksom bortom rompa eller eller litt å tulle. "Hva har vi her, nudiemama" sier han hehe !

Vi er 27 og 34 (han) år gamle og har vært sammen noen år. Har en datter på 3,5 år og en på 3,5 mnd, så sexlivet forandres automatisk noe når man har barn sovende i samme rom i 12 mnd av gangen. Sistemann sover jo hos oss enda da hun bare er 3,5 mnd.

Hvilke faretegn bør man se etter da ? Jeg har jo opplevd hvordan det er når det er en dårlig periode, men tror du at det faktisk kan ha vært bare det, "en dårlig periode", ELLER tror du at det antagelig ligger i det med begjær ? At han rett og slett ikke eier nok begjær for meg som kvinne ?

Jeg vil ABSOLUTT tørre å påstå at jeg er meeer enn pen nok for han. Jeg er ikke en forfallen mor, tvert i mot. Stram kropp og tar vare på meg selv, så det skal det ikke stå på. Ikke for at jeg går rundt og tror jeg er en modell, men jeg ser ei ut som et troll hehe (håper jeg da:p).

Vet ikke heeelt hva jeg ville med innlegget, men merker at det er litt sårt å tenke på at det faktisk har vært meg som stod i trådstarters sko en gang. Det er fryyyktelig vondt og slitsomt.

Jeg har pratet med sambo om dette forresten, fortalte han om disse trådene og alt, og han sier : "Men baby, jeg tenner jo på deg, har 0 problemer med å ville ha deg".

Så jeg orker ikke å snakke mer om det, går faktisk an å prate ting i hjel også, det vet jeg alt om :P

PS: Du virker alright Jensemann :)

Skrevet

Helt ærlig?

Å sende en haug nakenbilder sånn helt plutselig, ut av det blå kan være Både turn off & too much.....

Mens vi er inne på eng. uttrykk:

*less is more*

(gjelder ikke nødvendigvis klær)

-Lykke til

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet

Først å fremst så har jeg sagt det jeg har sagt uten å "pakke det inn" på noen måte og skjønner at jeg kan si ting som "stikker". Det er ikke meningen men jeg snakker av egen erfaring. Når det er sagt så må det jo taes for nettopp det også. Egen erfaring. Jeg er meg. Og typen/mannen din er han. Variasjoner finnes men noen generaliseringer tar jeg meg friheten å uttale meg om. Så da var det sagt.

1:Det med begjær er rart. Hvordan var det da dere ble sammen? Jaktet han på deg eller omvendt?

Svar først så skal jeg gi deg mer info hvis det trengs.

2:Joda det er vanskelig for oss menn å la en rompe stå der helt alene.. Den roper til oss: Ta på meg..) Men ikke la det bety for mye..Den ene eller andre veien..

3: Det med barn har jo mye å si og noen menn kan få litt komplekser med at han skal liksom "ha seg" med det som barna hans har kommet ut ifra. Det blir litt for "hellig" liksom. Mye om dette i psykologibøker..

4: Du høres ut som en vakker kvinne. Likevel, og ikke ta dette Ottars`k opp)))) Men menn liker å vite at det de har hjemme er best. Hvis kona fremstår som mindre attraktiv/stelt en andre kvinner han møter på sin vei ute i verden, vil tankene begynne å løpe. Jeg snakker ikke automatisk om utroskap eller slikt, men man føler seg mindre "heldig" en de andre der ute.

5: Tips.. Fantasier. De aller fleste menn har sexfantasier de ikke har turt å sette ut i livet. Enda... Klarer du å åpne han nok til å gi deg en, så har du muligheten til å planlegge å gjøre den til virkelighet for han. Og det er nødvendigvis "grisete" selv om han ikke har gjort det. Og minner fra slike litt uvanlige sexsituasjoner kan lett brukes til å tenne ved serer anledninger.

Har selv en fantasi om å ta med min kjære på klesbutikk, for å deretter kle henne opp i sexy undertøy og deretter ta henne i prøverommet.. DET SKAL BARE SKJE, EN GANG....

Joa takk, Du er grei du også...)

Jensemann

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

P U S T E R O M

Menn med liten sexlyst friker ut av å bli mast på hele tida.

Hva med å la ham smake sin egen medisin?

Enten ved å være ærlig og si "du kjære, jeg elsker deg, men du får ta initiativet til å pule neste gang altså, for nå har jeg prøvd en del ganger uten å få respons"

Eller ved å bare slutte å klå/mmse/krangle og la ham gruble litt selv også.

Det viktige er selvfølgelig at du er villig når han først vil ha deg,

sånn at han tør å ta initiativet neste gang også.

Alternativene er selvfølgelig som nevnt tidligere å snakke med ham eller finne deg en ny partner.

Gjest føler med deg
Skrevet
Først å fremst så har jeg sagt det jeg har sagt uten å "pakke det inn" på noen måte og skjønner at jeg kan si ting som "stikker". Det er ikke meningen men jeg snakker av egen erfaring. Når det er sagt så må det jo taes for nettopp det også. Egen erfaring. Jeg er meg. Og typen/mannen din er han. Variasjoner finnes men noen generaliseringer tar jeg meg friheten å uttale meg om. Så da var det sagt.

1:Det med begjær er rart. Hvordan var det da dere ble sammen? Jaktet han på deg eller omvendt?

Svar først så skal jeg gi deg mer info hvis det trengs.

2:Joda det er vanskelig for oss menn å la en rompe stå der helt alene.. Den roper til oss: Ta på meg..) Men ikke la det bety for mye..Den ene eller andre veien..

3: Det med barn har jo mye å si og noen menn kan få litt komplekser med at han skal liksom "ha seg" med det som barna hans har kommet ut ifra. Det blir litt for "hellig" liksom. Mye om dette i psykologibøker..

4: Du høres ut som en vakker kvinne. Likevel, og ikke ta dette Ottars`k opp)))) Men menn liker å vite at det de har hjemme er best. Hvis kona fremstår som mindre attraktiv/stelt en andre kvinner han møter på sin vei ute i verden, vil tankene begynne å løpe. Jeg snakker ikke automatisk om utroskap eller slikt, men man føler seg mindre "heldig" en de andre der ute.

5: Tips.. Fantasier. De aller fleste menn har sexfantasier de ikke har turt å sette ut i livet. Enda... Klarer du å åpne han nok til å gi deg en, så har du muligheten til å planlegge å gjøre den til virkelighet for han. Og det er nødvendigvis "grisete" selv om han ikke har gjort det. Og minner fra slike litt uvanlige sexsituasjoner kan lett brukes til å tenne ved serer anledninger.

Har selv en fantasi om å ta med min kjære på klesbutikk, for å deretter kle henne opp i sexy undertøy og deretter ta henne i prøverommet.. DET SKAL BARE SKJE, EN GANG....

Joa takk, Du er grei du også...)

Jensemann

Hei igjen =)

Skalsvare jeg, og jeg tar ingenting sort/hvitt, jeg mente heller ikke at det du sa var stikkendde sagt, men at det stakk/traff meg litt om du skjønner ? :) Well, here we go :

Da vi ble sammen var det uten tvil han som jaktet på meg ! I starten var jeg veldig usikker på om dette var typen for meg, så jeg holdt litt igjen, da prøvde han hardt. Sendte meldinger, flørtet og stod på. Fra det punktet gikk det begge veier egentlig, men jeg vet for et faktum at han var svææært oppslukt da han aldri hadde oppført seg som dette for noen dame. Han var kjent for i vennekretsen sin å aldri holde ut lenge nok med en dame etc. I tillegg skulle han ALDRI, jeg gjentar AAAAALDRI ha barn eller gifte seg...vel...her står vi da. 2 nydelige barn, og en mann som gikk på sine knær nyttårsaften i år :)Han hadde satt bryllupsdatoen og alt, ring var i boks. Dette er ikke noe denne karen gjør uten å være bombesikker, det er i allefall helt sikkert. Han er IKKE den romantiske type som kan finne på å gjøre slike ting sånn helt uten videre. Så svaret er ja, han jaktet på meg, uten tvil. Jeg fanget oppmerksomheten hans ved å være annerledes, gøy, morsom, flørtete. Turte å snakke om alt fra himmel og jord og overrasket han til tider tror jeg. Så, ja igjen svaret er ja :)

Ja sant hehe, smack that ! Neida, men grunnen til at jeg nevnte det er fordi dette har blomstret veldig igjen. Han er myyye mer på meg nå som vi har fått barn nr to og jeg er meg igjen. Ikke meg + en i magen. Den greia VET jeg ikke funket kjempebra for han. Altså å ha sex med en gravid jente. Noe jeg respekterer helt og fullt. Vi hadde sex ganske lenge, men da magen begynte å bli rimelig stor var det ikke helt turn on. Han er ikke en av de mannfolka som ser gravide kvinner og sier: "så vakker, se som hun stråler" for å si det sånn... (uten for å gjøre han usympatisk altså, men det er bare ikke hans greie).

Dette kan vi viske bort med en gang, det er ikke et problem han har, jeg vet noen sliter med det, men ikke denne karen :)

Først og fremst, takk for det hehe ! Når det er sagt, dette kan han ALDRI ha som grunn, da jeg virkelig steller meg. Klær, hår osv er noe jeg setter høyt. Kanskje for mye til tider ? Hehe, det koster i allefall :P Neida, men virkelig, det kan ikke synes på meg at jeg har født, hverken kroppslig eller etter hvor stelt jeg er. Høres kanskje arrogant ut når jeg sier det på den måten, men er absolutt ikke slik ment. Bare er slik at jeg virkelig IKKE har forfalt. Ingen som møter meg tror på det når jeg sier jeg har to barn. I tillegg er jeg veldig feminin, pyntete og dollete. Så akkurat den biten kan han bare ikke ha noe problem med. Om det så skulle være, ja da har nok han et problem hehe ! Vi møttes for lunsj forrige uke, og da fikset jeg meg virkelig og så KJEMPEbra ut (altså mener ikke at jeg er drop dead georgeous, men at jeg hadde gjort mitt ytterste for å se bra ut). Alikevel, tror du han sa noe ? Tror du han påpekte det ? Nope...slike ting stusser jeg på, men han er kanskje bare for godt vant da, hva vet jeg.

Dette er jeg helt enig i, jeg får de ikke ut av han. Han sier seriøst at han ikke har noen. Også svarte han med: det er ikke så lett å leve et villt sexliv med en 3,5 mnd gammel baby ved siden av seg også lo han. Hehe. Poenget er vel at jeg ikke tenker på perioden nå etter vi fikk barn, men mer den vi hadde FØR vi fikk henne. Det var litt sånn da og nemlig. Jeg leste dette innlegget nå før han dro på jobb. Så spurte jeg han: "Baby, har du noen sexfantasier ? Jeg vet du ikke har fortalt meg om de før da du mener du ikke har noen, men har du virkelig iiiiingenting du kan forestille deg som du kan fortelle meg?" Svar: "Nei jeg har virkelig ingen slike type fantasier, klart det er ting jeg har lyst å gjøre seksuelt, men jeg ville ikke kalt de fantasier." Så sa jeg til han : "Okei, men de tingene du har lyst å prøve, tenk litt på de da... ;)" Da smilte han og så fornøyd ut da han dro hehe.

Jeg har et større sexdrive enn han, det må jeg jo nesten ha ? Jeg har jo spurt og gravd litt, og jeg vet at den siste eksen hans også hadde klagt på lite nærhet fra han etc. Kanskje han rett og slett bare ikke er typen. Samboeren min er utrolig dyktig. Han gjør det MEGET bra karrieremessig, tjener gode penger og har veldig god selvtillit. Samtidig så er han bra myk på innsiden, men ikke en type som viser det hele tiden. Han har blitt VOLDSOMT mye flinkere. Helt fra start av så har nok jeg kanskje følt at jeg ville ha mer sex enn han, så det er kanskje jeg som har stor apetitt, og han muligens i tillegg ikke så veldig stor, også kræsjer det. Vi har virkelig BRA sex. Jeg er ikke kjedelig i senga, på iiingen måte. Jeg er med på det meste. Han er ikke kjedelig han heller, men noen ganger føler jeg at det begjæret som du snakket om kanskje mangler litt. Den siste lille biten hvor man bare merker at partneren bare tenker "NÅ vil jeg #¤"¤ deg".

Han har nok et helt annet syn på denne saken, jeg vet at det skal to til for å danse tango, og jeg er på ingen måte perfekt. Som jeg nevnte i det første innlegget så var det utrooolig mye som skjedde i livene våre da dette begynte å "dale". Foreldrene mine skilte seg, noe som førte til uendelig mange tårer, telefoner og MASSE mas. Pappa var utro i mange år, så det var ikke pretty. Alle ble dratt inn i skilsmissen på en måte. Stort rot. I tillegg så døde et familiemedlem ganske brått og og. Oppå det hele er man småbarnsforeldre som hadde kjøpt seg nytt hus, pusset opp og og.

Vi er jo begge enige i at vi var enormt slitne, kanskje allermest han. Da han ikke var vant til dette. Så jeg føler vel at han emosjonelt kanskje ble litt utbrent, og derav skjedde dette med sexlysten. Nå er det ikke slik at vi har hatt lange sexophold. Vi har jevnlig sex, 2 ganger i uken ca. Da vi møttes hadde vi sex hver dag, leeenge. Husker så godt en episodie. Han hadde alltid glasscola hjemme. Etter vi hadde hatt sex gikk jeg på kjøkkenet utslitt haha og skulle ta meg en glasscola for å kjøle meg litt ned, stod altså der naken og lente meg mot kjøkkenbenken og drakk denne colaen. Plutselig står han foran meg og sier "Det der er det mest sexye jeg noen gang har sett" Og jammen ble det runde nr 2 hehe ! Godt minne !

Grunnen til at jeg forteller det er fordi når noen sier at de har to barn så får folk med en gang den oppfatningen av at man ser eldre ut, er ustelt og kjedelige. Tvert i mot, vi er HELT normale og ingen kunne sett at vi var foreldre med mindre vi har barna med oss. Det tør jeg virkelig å påstå.

Desto mer jeg tenker over det, så ser jeg jo at vi kanskje ikke har noe problem, men hadde det. Alikevel har jeg alltid lurt på dette med begjær. Hvorfor han aldri fikk meg til å føle meg skikkelig "seksuelt wanted". Om jeg sendte han en frekk sms fikk jeg svar: "braaaa". Det er da på ingen måte normalt når man har vært sammen i 6 mnd eller hva det var. Spurte han om dette i ettertid, da svarte han med: "jeg visste bare ikke hva jeg skulle svare med, jeg har aldri skrevet sånne sms'er før".

Nei dette er ikke enkelt, og som man sier, så er ingenting sort/hvitt. Jeg bare vet med meg selv at jeg har følt større begjær i tidligere forhold. Fra guttens side, seksuelt. Ingen har kjempet mer for meg enn han jeg er med nå, men seksuelt er han definitivt ikke den som har vært mest "på meg".

Kan det være så enkelt som at da jeg møtte han hadde han levd livet sitt slik han ville heeele tiden. Gjort hva han ville, når han ville, så fikk vi barn og alt ble mye mer seriøst. Rammer ble jo satt og man kan ikke styre akkurat som før. Kanskje han følte at friheten hans ble han frarøvet, uten at det var min skyld. Kanskje hele "livet hans" med barn, familie, A4 rammer osv bare ga han en liten knekk ? er jeg helt på jordet her eller kan det stemme ? Fra romantiske turer bare han og jeg til Miami, til chartertur med baby hehe, kanskje ikke så lett for enhver å omstille seg ?!

Herrejemini dette ble langt, men måtte jo nesten skrive ned det jeg kom på sånn i farten.

Kanskje du ble klokere ? Kanskje ikke ? Om du ser noen rød tråd her (som jeg ikke ser) eller har noen flere spm. kjør på ! Jeg skal svare, synes det er kjempeinteressant da du har vært i hans sko. Eneste forskjellen er jo at hun nå er din eks =/ og det ønsker ikke jeg å ende opp som !

Tusen takk for at du gidder å lese, dersom du faktisk gadd :P;)

Hilsen meg !

Gjest føler med deg
Skrevet

Glemte en ting, ingen følelse er verre enn at man ikke føler at kjæresten er en masete, og en typisk kåt gutt. Masse jenter klager og syter over at typene deres maser om sex hver dag etc. I WISH...de vet ikke hvor godt de har det. De føler seg ønsket og begjært hver dag ! Det er en ting jeg skulle gitt mye for å ha ! Som jente spør man seg selv hvorfor gutten ikke er sånn på en, er det noe galt med meg ? Spørsmål som det blir veldig aktive i hodet !

Skrevet

I vårt samfunn har vi vokst opp med forestillingen om at menn bare tenker på sex hele tiden, noe som fører til at kvinner tror at menn er klare for sex hele tiden.

Men det er vi jo ikke, og helt sikkert i like stor grad som kvinner. Det er godt mulig at en mann blir nervøs dersom initiativ til sex blir for ofte, for mye, etc, etc - prestasjonsangst, rett og slett.

Jeg har selv mange ganger ikke vært i form til sex når min kjære har tatt initiativ, men det behøver ikke å bety at jeg ikke begjærer henne. Det betyr bare at jeg ikke er i form der og da. Og det er sannsynligvis slik for mange menn. Noen har en uvanlig høy seksualdrift, andre har en uvanlig lav seksualdrift. Atter andre har en fullstendig gjennomsnittlig seksualdrift.

Å bli frustrert og oppgitt fordi typen, eller dama for den saks skyld, ikke har lyst på sex blir litt feil slik jeg ser det. Jeg har selv opplevd å bli skjelt ut fordi jeg ikke ville. Flere ganger, i et tidligere forhold, som blant annet på grunn av for stort fokus på sex, og for liten fokus på andre ting, tok slutt. Man føler seg tvunget til sex når situasjonen er sånn.

Men, så klart - det er ganske lite med bare et par ganger i måneden. Når det er sagt, noen mennesker liker å være den dominerende parten hva sex angår. Dette gjelder både menn og kvinner, og kanskje typen til TS er en slik? Eller han føler fokuset på sex blir for stort, eller han er usikker på seg selv?

En ting er ihvertfall sikkert: det er bedre å spørre ham enn å spørre på kvinneguiden. Hos ham kan man i det minste få et skikkelig svar, og ikke bare synsing. Bare sørg for at det blir en konstruktiv dialog, og ikke en destruktiv krangel :)

Og alt hell og lykke til TS! :)

Gjest føler med deg
Skrevet

Vet at det svaret ikke var skrevet til meg, men alikevel et kjempebra svar :) *klappepå*

Gjest føler med deg
Skrevet

dytter

Jensemaaaaann hvor er du ?

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Har som deg, hatt det slik i 1,5 år til sammen med han jeg er med, men NÅ er det bedre. Vi har slitt og jeg har hatt det A K K U R A T som deg. Hver gang jeg prøvde var det 0 respons. Så ble jeg liggende en stund å tenke "hva gjør jeg nå" "sier jeg noe?" "bryr han seg ikke?" Helt til han sovnet og jeg ble så opprørt at jeg dultet borti han og sa noe som: "Ærlig talt, sover du ? Du merket da GODT at jeg prøvde meg på deg.." og så var kranglen i gang..

Slik holdt vi på lenge, og mange her inne må si: ja med en så sur kjærring er det ikke rart han ikke hadde lyst og bla bla bla.... men seriøst, det er faktisk ikke i dette tilfellet oss jenters skyld. Vi gjør alt vi kan, legger an på, tar de direkte på ¤#"¤. Prøver å kline litt (så kliner de litt tilbake, og snur seg for å sove).

Dette med å sende erotiske bilder av seg selv har jeg også gjort, fikk da til svar : "Braaaaaa". ???? hva i all verden liksom, var det SÅ nasty ? Og jeg er IKKE en stygg person eller noe, så ikke kom med den. Jeg er helt normal og mer en bra nok utseendemessig for min kjære.

Poenget er vel at det ikke nytter uansett hva man gjør, det er noe som forhindrer mannen i å ha lyst. Det nytter heller ikke å bare la det gå tid og ikke legge an på han. Mange foreslår det, men vi blir bare desto MER skuffet da det faktisk ikke en gang da skjer noe. Eller når de svarer med noe som: "I morgen skal vi ha deiiilig sex" Bare for å få forskøvet det hele...

Ta det opp, ta det opp slik at han IKKE kan ha misforstått når dere er ferdige. Snakk med han, ikke kjeft (selv om det til tider desverre ender opp med krangel.)

Jeg vil alikevel komme frem til at det kan ordne seg, har gjort det for oss og han snakker stadig mer om sex og prøver virkelig. Altså han er nødt å passe på at "emnet sex" er i livet.

Vi har barn sammen, så det er ikke bare å ditche fyren å gå videre. Man passer SÅ godt sammen og har det SÅ bra sammen, og har en seksuell "down"periode. Og jeg tror nok det er flere menn enn vi tror som kanskje er stopperen seksuelt, er ikke alltid jentene som folk skal ha det til. Dette har vært siiiiinsykt tungt for meg å takle. Jeg stilte meg også spm. "tenner han ikke på meg" osv.

Han GJØR det, men han sliter nok med noe annet. I vårt tilfelle var det for mye som skjedde. Flytting, graviditet, familiebråk og og og. Han ble rett og slett på en rar måte utbrent noe sexlivet vårt desverre fikk lide under.

Ikke gi deg, prat med han om det. Foreslå sexterapi, foreslå at dere skal gjøre noe han liker slik at det blir bra. Vi har nå sex 1-2 ganger i uken. Noen ganger 1 gang, andre 3, men sjeldent noe mer. Som regel 1-2 ganske fast. Vi har to barn og travle liv, vi har desverre ikke overskudd eller tid til mer. I tillegg har vi en 3 mnd gammel baby på soverommet som ikke akkurat gir spillerom for ville sexleker hehe !

Vel, ville gi deg håp, ikke stikk fra han, ikke "bare prat" med han. Snakk med han, om og om igjen, på en måte hvor du ikke kjefter eller er sur. Ta det opp UTENOM episodier i sengen. Ta det opp en kveld dere skal sette dere ned å se på tv. Si :"kan vi prate litt sammen ? (smil gjerne) Vil så gjerne at vi forstår hverandre rett slik at vi kan få dette ut av verden". osv. osv.

Legg det frem pent, ikke gi opp, prøv å få han til å åpne seg ! Vis han innlegget. Si at du rett og slett ble så frustrert at du skrev et innlegg her inne. Lover deg at det vil påvirke. Især alle stedene det står: Forlat han ;)

Det vil nok svi litt !

Mange gode klemmer og lykke til til deg og din ! Dette er vanskelig, MEN kan gå over :)

hadde aldri gått fra han pga dette, men må inrømme at forelskelsen detter litt vekk ja... Og jeg blir deppa, men kunne aldri i livet tenkt meg noen andre, og ikke kunne jeg tenkt meg og leve uten han, eneste problemet er at jeg blir sittende her og trekke meg selv ned og han bryr seg ikke. Alt er akkurtat som du sier..... Begynner å lure på om jeg skal slanke meg en hel haug, få silikon o.l så jævli høyt hater jeg meg selv pga dette, han ødelegger selvtilliten min helt, føler meg så ubeskrivelig stygg og verdiløs...

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Har selv vært den mannen som ikke ville.

Og svaret er nok komplisert og tildels sårende.

a: du tenner han ikke.

b: Han vet nok godt at hvis han hadde trent så hadde han hatt mer overskudd til sex, sett bedre ut for seg selv og deg, så hvorfor gjør han ikke noe med det?

c: Sexen i seg selv er ikke spennende/interessant nok.

d: Han ruller nok skinn på jobb/do/alene hjemme for å ta av de værste toppene. (har selv gjort det i samme seng som ex etter at hun sov...uten at hun merket det..)

e: Han elsker deg nok..Og nettopp derfor er det vanskelig å snakke om slikt.. fordi det sårer..Å ikke begjære den man har valgt å være med er en vond følelse. Slikt kan ofte bli kompensert med div hobbier som tar tid fra forholdet slik at man unngår intimsituasjoner der det kan bli aktuelt med sex..

Jensemann.

han skylder på at han er overvektig, ja han tenner nok ikke på meg har jo sagt det.

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Litt morsomt at det er så ufattelig mange rundt om kring som tror at Kvinneguidens forum har svarene på deres samlivsproblemer. Seriøst. Er ingen her som kan svare på hva som egentlig er galt, kun kjæresten din som kan gjøre det.

så sjekk hvilket sjanger dette er skrevet om Og vennligst dra inn en annen plass og klag;) ha en fin dag.

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Det kan være vanskelig å sette noen finger på: "Det var problemet"

Flere ting spilte nok inn. Jeg skal prøve å forklare uten noen bestemt rekkefølge over problemene.

Hun ville ha meg hele tiden. Et luksusproblem.. Men fordi det var henne (vet jeg nå mange år etter at det tok slutt) så var det ikke så interessant. Sex betydde ikke så mye for meg..(med henne) Nå får jeg ikke nok..Med en annen dame altså. Jeg er nok en annen mann seksuelt nå, men hadde jeg byttet tilbake til henne igjen nå så hadde jeg nok vært tilbake i det gamle mønsteret.

For liten kunnskap om sex. (både meg og henne) Selv om jeg ikke kan huske en eneste gang at jeg eller henne aldri "kom" (men som jeg har lært senerer så er jo det å "komme" bare en liten del av sexen.

Mitt ønske om å forbedre situasjonen var ikke stort. Tiltross for at hun ikke følte seg verdsatt/ønsket seksuelt. Jeg var glad i henne og elsket henne men begjæret mitt/seksuell energi ble brukt andre steder. (ikke andre damer)

En mann bør jo ha det slik at han virkelig begjærer kvinnen sin. Gjør han det vil HAN legge opp til en aften med sex på hovedmenyen. Spennende, romantisk, uvanlig og utfordrende..

Jensemann

skulle sett den ganga jeg tente hele stua full av stearin lys, han klagde på at det var for varmt. Jeg vet ikke jeg hva jeg skal tro blir utrolig deppa av dette her. han skylder på at han synes han er feit, før når han veide mindre skyldte han på at han var sliten/trøtt.

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
Ok la meg se om jeg har forstått dette riktig. Du sendte sexy bilder av deg selv på moben til typen din og spurte om dere skulle se "film", altså du hinta til at dere skulle kose dere litt.. Men så svarte han at de to andre thrillerne dere så var så spennende.

Er du sikker på at han skjønte hva du hinta til?

nei han sa det muntlig til meg og nevnte ikke at han hadde fått de ei gang før jeg spurte han og da sa han det muntlig og fake snorka og lata som han sov..e r dritt lei av dette tullet.

Gjest Supermimz
Skrevet
har prøvd:-( Maaaaange ganger. :-( Utrolig kjipt. men det eneste han sier er bare at ''jeg visste ikke at det var det du hintet til'' når jeg liksom ligger oppå han f.eks og tungekysser han mens jeg presser meg mot..ja. u know.

eller er så sliten. og det er hele tiden. Og når han merker jeg prøver meg later han som han er trøtt og skyller på det. rart han er så våken helt til jeg prøver meg.

jeg har prøvd meg hver j* av de få gangene vi har hatt sex på 8 MND!!!!!!!!!!! og han sier at er kjipt når bare han må ta intiativ!! WTF! er jo jeg som føler det slik.

Føler ikke han har lyst på meg lengre. Tror han er lei av meg eller fantaserer om andre, Siden han tydeligvis ikke tenner på meg lenger:-(

Når jeg snakker med han sier han unnskyld skal skjerpe meg.

Men skjer ikke en dritt.

Eller så sier han at det eneste jeg tenker på er og PULE, som han bare sier når han er flau/sur.

er mer en 1, til 2 ganger i mnd for mye forlangt???

Jeg tror det er på tide at du beveger deg videre. Gløden er jo borte og han har større glede i andre ting.

Bare tenk på alt det du ønsker å oppleve, og tenk på hva slags mann du egentlig ønsker deg. Jeg tror du egentlig vet dette, så det er bare å hoppe ut i livet og oppleve. :)

Gjest Gjest_undrende_*
Skrevet
P U S T E R O M

Menn med liten sexlyst friker ut av å bli mast på hele tida.

Hva med å la ham smake sin egen medisin?

Enten ved å være ærlig og si "du kjære, jeg elsker deg, men du får ta initiativet til å pule neste gang altså, for nå har jeg prøvd en del ganger uten å få respons"

Eller ved å bare slutte å klå/mmse/krangle og la ham gruble litt selv også.

Det viktige er selvfølgelig at du er villig når han først vil ha deg,

sånn at han tør å ta initiativet neste gang også.

Alternativene er selvfølgelig som nevnt tidligere å snakke med ham eller finne deg en ny partner.

skal heller la han smake sin egen medisin:-) For jeg kunne aldri tenkt meg noen andre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...